Legendar sevastopol.

În Crimeea, familia mea sa odihnit adesea, dar într-un fel nu am ajuns la Sevastopol. La această sosire, soțul meu și cu mine am decis că voi începe exact de aici, deoarece orașul este cu adevărat special și, în nici un caz, relația de suprafață. Vremea în luna mai, adevărată, nu ți-a sfătuit să înoți și sa decis să înceapă o vacanță din programul de excursii.

Pentru a obține de la Simferopol la Sevastopol este cel mai simplu mod de a fi un autobuz, ei merg la fiecare 10-20 de minute, aproape ca transportul urban. Am observat că tinerii doar merg aici pentru o plimbare și în aceeași seară se întoarce înapoi.

Legendar sevastopol. 22889_1

Desigur, primul, unde am mers în pasaj - acesta este Piața Schimov. Ei au mers de-a lungul digului și a contorului de dig, în mod tradițional, Pofotkatsya, în apropierea monumentului, a inundat nave, a fost deja ridicată din această dispoziție. Apoi am mers la Panorama, a doua zi a vizitat Malakhov Kurgan. Este posibil ca toți bunicii și bunicii să se fi trebuit în familia mea, dar după ce am vizitat astfel de locuri, am întotdeauna o impresie foarte puternică. Ascultând cuvintele ghidului, am avut uneori să omitem lacrimile pline de ochi.

Legendar sevastopol. 22889_2

Un loc special a avut o vizită la Chersoneos. Excavațiile antice au fost impresionate de abilitatea oamenilor care trăiesc la acea vreme, acesta este cel mai real muzeu în aer liber, dar a inspirat faptul că Vladimir a fost botezat aici. Am plecat de aici cu sentiment că erau pe un teren special, cu o atmosferă specială.

Am vizitat, de asemenea, Muzeul Marinei Militar. Fără o excursie, nu a fost foarte informativă, dar încă o mulțime de ceea ce am văzut foarte mult. În plus față de expozițiile din incinta muzeului din curte, există o expunere deschisă de arme: arme vechi și dublarea rachetelor înaripate extraordinare.

Legendar sevastopol. 22889_3

Nu am reușit niciodată să cumpărăm în Sevastopol. Nu pentru că nu a existat niciun loc pentru a avea plaje mici în oraș, deși majoritatea sunt într-adevăr departe, ci pentru că temperatura apei era prea mică.

Și chiar dacă nu a funcționat o vacanță completă de stațiune marină, am fost mulțumiți de vizita acestui oraș.