Insula uimitoare a Corfu

Bună tuturor! Vreau să împărtășesc impresiile dvs. de excursie aviară de la Salonic la Insula Corfu. Și știi ce? M-am îndrăgostit de această insulă. Am luat întreaga excursie 7-8 ore, am văzut întreaga insulă :-) Este minunat, toate peisajele verde sunt incredibile, aerul este curat. Apropo, arhitectura foarte interesantă la Corfu, abilitatea de a vedea în același timp arhitectura greacă și italiană. La început am mers la orașul central al insulei Kerkira, am mers pe strada Lafon, o stradă frumoasă, frumoasă, am cumpărat suveniruri cu imaginea insulei, un tricou cu un macedonean și o pictogramă de argint, într-o bancă că am vizitat pe drum. După aceea, am vizitat Templul lui Trimifun, a fost foarte surprins când am aflat că temperatura relicvelor sale ajunge la 36,6 grade, până când am reușit să întâlnesc acest lucru în viață, rândul este adevărat pentru a vă închina relicvele sale. Dar am considerat că merită, nu în fiecare zi în Corfu, în special Spiridon este unul dintre cei mai cunoscuți sfinți. Specii foarte impresionate (munți, peșteri, plaje), când ne-am înotat pe o barcă, la stațiunea Paleokastric (nu-mi amintesc numele exact) - însoțitorul nostru a spus că aceasta este cea mai bună stațiune pe Corfu. Apoi am coborât în ​​jos (o barcă cu un fund transparent) și ca și cum ar fi fost găsită în acvariu, există atât de multe înot de pește și chiar fundul nisipului convențional constă, dar din diferite peșteri bizară. În acest timp, am fost foame cu grupul nostru și am fost doar norocoși la cină, a fost foarte plăcut să realizăm că cina a fost inclusă în preț, am sosit, am fost rapid acoperite de masă, nu am nici măcar trebuie sa astept. După ce ne-am bucurat de cină, am mers la Palatul Princess Sissi, acest loc a fost iubit cel mai mult, aș fi o astfel de casă. Există astfel de săli frumoase spațioase, piste roșii roșii pentru care mergeți și simțiți-vă regele. Oh, apropo, înainte de a vizita palatul, am avut o degustare de vinuri și dulciuri, mi-am cumpărat un kumquat dacă mergeți, asigurați-vă că ați cumpărat, foarte gustos. Am întâlnit familia care produce aceste dulciuri, mi-a plăcut, într-adevăr nu vorbesc rusești, dar nu este important, pentru că produc un vin gustos. La aeroport, totul a mers repede, aterizând în avion, am plecat și am adormit ... Nu am putut dormi prea mult pe măsură ce zburați doar 30 de minute. În general, sunt încântat de această călătorie. În general, acest lucru este tot ceea ce am vrut să spun.