Picnic pe navă

Astăzi aș vrea să spun despre minunatele mersul pe mare "Picnic pe navă". Cu soțul meu ne-am odihnit în partea de sud a insulei Corfu. Și această croazieră sa dovedit a fi o descoperire pentru noi, în sensul că trăim în sud au fost capabili să se familiarizeze cu coasta de nord-est a acestei insule. Sa dovedit a fi frumos frumos: coastă robustă, roci, groși și peșteri.

Am achiziționat un tur al ghidului dvs. la hotel. A spus în detaliu în detaliu, împărtășind impresiile sale au arătat fotografii. Am fost mulțumiți că toate acestea nu sunt cuvinte "goale". Nu am început să înăspriți cu călătoria, am luat-o în ziua următoare. Acest hotel este cu siguranță bun, dar în timpul restului puteți sta la fața locului. După cum a promis, exact autobuzul a ajuns la noi la biletul nostru, a sosit autobuzul. Apoi am strâns rapid oamenii rămași și am intrat în contact, de acolo doar și am ieșit la nava noastră. Barca nu este mare și foarte confortabilă, echipajul este prietenos și prietenos. De asemenea, reprezentantul companiei noastre a fost însoțit de întreaga excursie de la început până la sfârșit. Înainte de prima oprire (Barbara Bay) am navigat aproximativ o oră. Sa dovedit a fi o frumoasă plajă sălbatică pentru a ajunge la care este posibilă de la mare. Și tot farmecul era numai pentru grupul nostru. Oprirea a fost timp de 2 ore și în timp ce am înotat, echipajul navei se pregătea o surpriză pentru noi: un kebab de delicios de pui și carne de porc, foame grecești la grătar, sos și salate. Tabelul a fost transportat direct la țărm și a durat că nu am renunțat de la restul.

În plus, în cursul mișcării noastre la Casii, am avut încă două opriri pentru înot pe plaje diferite la aproximativ o oră. Și pe drumul din spate, lăsându-l să-l înșelați la una din peșteri. A fost rece să înoate înăuntru și orice ar fi salvat de la ea sub o piatră mare.

La sfârșitul călătoriei, de fapt, era o păcat să-i iau la revedere echipajului navei. Totul a fost foarte cool și distractiv. Noi plutiți de la suflet, un kebab, am vizitat cele mai frumoase plaje ale insulei și am văzut casele lui Darlela și RotCheld. Vă mulțumim pentru această croazieră!