Sunny Town Glelendzhik.

Anul trecut am decis să rămânem împreună cu soțul meu pentru a vă relaxa pe Marea Neagră. Alegerea a căzut pe Glendzhik. Du-te la drum cu mașina. Deja la intrarea în Glendzhik (am mers în oraș din partea lui Novorossiysk), a fost pur și simplu fascinantă și în același timp înspăimântătoare aspect. Pe de o parte, ca o patiserie care atârnă peste drum, cu o pauză diferită și o mare albastră nesfârșită. Gelendzhik sa dovedit a fi un oraș verde foarte drăguț. A fost ușor de găsit o cameră bună într-un hotel mini la un preț rezonabil.

Restul de mine aici puteți ridica pentru fiecare gust. Dimineața, până când era prea caldă, am mers să înotăm pe mare. De asemenea, am vizitat plaja de nisip și pebble, amândouă plănuiți, puteți alege tipul de divertisment de apă activă pe banană, schi de apă sau chiar un zbor de parașutare peste mare.

În după-amiaza, tot felul de excursii. Excursii la diferite atracții ale cartierelor orașului sunt oferite la fiecare pas, alegerea este doar imensă. Pentru o săptămână, mergem pe Jeeps în munți și locuri de filmare a filmelor noastre, au vizitat cascade, dolmen, călărie și a continuat Barca din Marea Deschisă, a reușit să călătorească pe telecabină și să viziteze "Parcul Safari" local.

Într-o zi, am dedicat în mod special campaniei în zona de aur "Golden Bay". Se poate numi pe bună dreptate cel mai rece parcat de apă din Rusia. Câte diapozitive acolo, nu am avut timp să mă bazez pe zi, dacă nu vreau să merg, poți să înoți pur și simplu un râu artificial pe un baraj gonflabil sau stai într-una din piscinele cu hidromasaj. Cel mai mult ca diapozitivul "Stelles". Aceasta este atunci când "zburați" pe un cerc cu o coborâre la un unghi de aproape nouăzeci de grade înălțime cu o casă cu cinci etaje. În general, plăcerea și adrenalina au primit un an înainte.

Seara, soțul meu și cu mine am mers. De câteva ori a vizitat concertele de stelele noastre pop. Când orașul a fost scufundat la amurg, a început o viață complet diferită. Rignatul în sensul literal a reînviat, o muzică incendiară și aromă de zahăr din bucătăria caucaziană au provenit din cafenele.

În general, puteți spune mult mai mult și mai mult, dar este mai bine să mergeți și să vedeți totul, la Cuvânt de spus, prețurile sunt destul de scăzute.