Bangkok - "Satul Wild Drage" și un oraș de zâmbete.

Primul sentiment luminos, am primit imediat după aterizare, acestea sunt fete frumoase înghețate într-un arc respectuos, cu palme pliate pe mâini și coroane de coroane de culori rulate. Acest lucru poate fi văzut numai în Thailanda, unde oamenii sunt bineveniți de cuvântul "wai". Acest lucru nu este doar un salut tradițional thailandez, ci și un întreg ritual în ea simt sinceritate, onorabil și respect. Aici ochii mei au fugit dintr-o varietate de forme și vopsele, iar urechile au fost pur și simplu lentă de cavitatea sonoră a sunetelor familiare de amestecare cu necunoștință. O tulburătoare de emoții și apogee-ul lor mă bate în Bangkok, există mai multe zgârie-nori decât în ​​New York, ele sunt adiacente templelor maiestuoase și luxoase ale Buddha. Mi sa părut că Bangkok nu era deloc de dormit și chiar adânc pe timp de noapte, aici puteți cumpăra haine și mâncați gustoase. Doar surprinzător, ca un mic sat de pescuit sa transformat într-un astfel de dezvoltat, transfuzând cu toate culorile orașului Rainbow. Orașul este numit, de asemenea, de Est Veneția, puteți să amestecați în siguranță pe Bangkoka într-o barcă mică de motor, am reușit să văd aproape totul de la apă: și Palatul Regal și Zoo Dusit și faimosul Wat Pho sau templul lui Buddha de dormit și zori ascendente. Înainte ca ochii să strălucească în mod constant altitudinea cu centrele de afaceri și templele.

Bangkok -

Consiliul tuturor celor care au căzut în Bangkok: Nu vă fie frică să cumpărați alimente de la comercianții de stradă și cafenele de coastă, alimentele de aici este foarte bună calitate. Încercați să aveți nevoie de lăcuste prăjită, reamintește gustul chipsurilor. Seara, după ce a cumpărat un bilet pentru un metrou deasupra capului, din ferestrele cărora a fost deschisă o vedere uimitoare, mai ales în întuneric, am ajuns la strada Kaosaan. O altă stradă similară, nu veți găsi un loc în care vă deplasați din întreaga lume, iar strada se transformă într-un gem mare de trafic de la oameni care dansau și stau în baruri deschise. Mi-a plăcut foarte mult să mă plimb pe străzi, să urmăresc populația locală, pe măsură ce comunică, grabă, așa că am rătăcit în cartierul real chinez, mi sa părut că aceasta este o piață infinită cu o grămadă de magazine și magazine de suveniruri. Există o piață de culori, se deschide exact după ora 18:00, pe care nu am văzut culorile de acolo, de la aromă, capul meu tocmai a mers în jur, nu aș fi putut păstra și cumparat 150 de trandafiri pentru 200 de ruble. Vizita de excursie la atracția principală a Palatului Regal, a fost foarte informativă, am rătăcit de-a lungul scaunelor de tron, templele budiste, au vizitat 4 monumente Pagoda, au vizitat Biblioteca Regală, a examinat grădina și galeria. Impresiile au plecat, bineînțeles, foarte mult, toate acest lux, în opinia mea, care au venit la Bangkok ar trebui să fie vizitate.

Simțiți-vă ca aceasta Thaot, am decis să călătoresc pe un transport tradițional - Tuk-tuk-tuk-tuk - foarte neobișnuit vă voi spune sentimente.

Bangkok este doar un paradis pentru cei care iubesc drumeții, am mers în jurul nori peste tot, oriunde am întâlnit statuile Buddha și compilatoarele de horoscop. În Bangkok, multe locuri pe care le-am reușit să le vizitez, fiecare a lăsat o simplă impresie: M-am uitat la oraș de la puntea de observare "Bayon Skye", a vizitat Gold Hill, o fermă de crocodil, un oraș antic, care este aproape de ea , Parcul Safari, Mânăstirea Emerald Buddha, Oceanarium, Muzeul de bărci regale, parc Cheat Landa. Orașul este foarte luminos și colorat, oriunde este mirosul de condimente și tămâie. Bangkok numai iubește, alții nu sunt, dar în inima mea a rămas pentru totdeauna.