Fermecătoare Odesa

La planificarea unei călătorii la Odessa pentru luna mai, nu am fost așteptați în mod special ca vremea să permită să înoate și la soare (am avut ploi torențiale în acel moment). Prin urmare, avem accesorii de scăldat, pentru a nu fi supărat, nu am luat-o. Având în vedere cele de mai sus să se stabilească lângă plaje, nu avea sens. Ca rezultat, ne-am stabilit în centrul orașului Odessa. La scările Potemkin vom merge la câteva minute 3 (astfel încât centrul nu se întâmplă).

După ce a mers prima zi în toate locurile interesante din centrul nostru a început să tragă spre mare. Descendent la port și înțeles - nu haina asta. Marea pare a fi, iar picioarele nu vor reuși să reușească. Ca rezultat, am luat o decizie voluntară și am mers la plajă. Din centru spre plajele principale nu merge nimic. Trebuie să mergeți cu două transplanturi (apropo, în plata transportului la ieșire). Noi cursăm pentru pad - am vizitat două plaje principale din Odessa: Langeron și Arkady (voi spune despre impresiile dvs.).

În a doua zi am mers la plajă Langeron. . Cât despre mine - este foarte bun. În culoarea apei a fost clar că ocazia din apă a fost topită și suficientă mică, lipsesc gropile. Linia de plajă este suficient de largă. Există o cafenea direct pe plajă și există de-a lungul promenadei. Pe plajă în această perioadă a anului au existat o mulțime de turiști (în cea mai mare parte, desigur, plajă, apa este foarte rece). Nisipul curat, lumina și mersul pe lângă desculț, nu am găsit scoici. De fapt, lângă această plajă există un delfinarium

Fermecătoare Odesa 22661_1

Și câteva hoteluri abrupte (una cu delfini). De asemenea, există un mic digital central

Fermecătoare Odesa 22661_2

Cu bătăi cu jeturi de fântână de pe pământ (aici eram puțin dezamăgit - am crezut că un jet își va schimba intensitatea până la decolorare, iar în cele din urmă toate au lucrat repede).

Fermecătoare Odesa 22661_3

Pe parcursul plajei, parcul Shevchenko este în creștere, în care există Lunapark. cu roți Ferris.

Fermecătoare Odesa 22661_4

(vedere de la roată) și alte divertisment (ele, apropo, au un site web). Pe roțile Ferris cântărește informațiile că aceasta este cea mai înaltă roată Ferris din Ucraina - aceasta este o minciună! În Harkov, roata va fi mai mult. Atracția "American Gorki" (am fost ridicol să o numim așa cum am rostogolit real) foarte vechi - creează, se pocăiește și mai multe sunete ciudate publică.

În a treia zi am plecat - Arkady. (Am călătorit destul de mult timp).

Fermecătoare Odesa 22661_5

Intrarea centrală a fost recent reconstruită. Acum există o grămadă de cafenele și magazine, o mică fântână și un mini-lunapark, iar parcul de apă este încă finalizat (părea destul de impresionant). Toate digurile sunt învăluite în cafenele și restaurante. Pentru a ajunge la apă, trebuie să strângeți între ele. Multe plaje din această zonă sunt plătite (același Ibiza, de către Cocktail Green Mexican au 99 UAH). Linia de plajă este magnifică, dar tinerii vor fi clară aici mai distractivă.

Atât memele de plajă, sunt deja gata să ia turiștii (au văzut divertismentul de apă și chiar cineva se rostogoli pe grămadă și flyboard). Poate că am reacționat prea părtinitor la aceste plaje de la înălțimea unei sărbători de familie și chiar și cu un copil mic. Dar sunt mai aproape de prima plajă.

Și chiar dacă Ne vom relaxa în Odessa pe mare, apoi nu vă sfătuiesc în centru . Deși să depună la mare și la mână la mare, dar să cumpere o distanță decentă în transportul public fierbinte și înfundat.