Sărbători în Sharm El Sheikh pentru fiecare gust

În ianuarie, soțul meu și cu mine am decis să mergem în Egipt, am ales stațiunea SCHERM El Sheikh (pentru călătorii de iarnă, acest loc este mai potrivit decât Windy Hurghada), a achiziționat un tur din 3 ianuarie, deoarece în această perioadă este în această perioadă o scădere în această perioadă prețurile turneelor.

Flying din Ucraina, un zbor foarte convenabil, în ciuda faptului că a ajuns la hotel seara. Pentru soțul ei, a fost prima călătorie în străinătate, așa că eu, ca un călător destul de experimentat, a vrut să-i arăt la maximul tuturor avantajelor de odihnă - a ales un hotel pe prima linie, toate incluzive și excursii sunt schema egipteană clasică .

Am mers la 9 ani și nu timp de 7 zile, ca pentru mine, de exemplu, 7 zile nu sunt deloc de odihnă, în plus, am planificat un bogat program de excursie pe care nu l-ați putea potrivi într-o săptămână. Toate excursiile am obtinut ghidul atasat de noi, in anumite zile a venit la sala hotelului - ne-am oprit la clasicul Moto Safari (doi pe o bicicleta quad - $ 25), - Vă sfătuiesc să mergi la cel mai vechi zbor (despre 5 dimineața, atunci mare probabilitatea este într-o compoziție individuală sau cu o pereche de trei turiști și să nu meargă la turma la ghid);

Sărbători în Sharm El Sheikh pentru fiecare gust 22605_1

Ride pe iaht la O. Tiran cu prânz, pentru o zi întreagă (costă 30 $ pentru imersie de la mască (snorkeling) și 45 cu Aqualung). Dacă veți face snorkeling, vă sfătuiesc să dați un cuplu de dolari un membru al echipajului pentru echipajul de apă, deoarece în prețul unei călătorii cu imersie în mască, nu intră, dar încă ianuarie, și Timpul tău lung în apă va deveni mai confortabil.

Sărbători în Sharm El Sheikh pentru fiecare gust 22605_2

De asemenea, am mers la Cairo - pe piramide, la Muzeul Național Cairo și o plimbare pe o barcă de feribot pe Nil. Călătoresc noaptea autobuzului, costul de 65 de dolari, iar în avion este mult mai rapid și mai confortabil, dar costul este de 3 ori mai mare decât - 200 de dolari c. Ne iubim aventurile și am ales o călătorie cu autobuzul - o călătorie de-a lungul deșertului, conducând prin mașini de construcții.) Cairo merită încă o vizită, vă va extinde orizonturile. Și în următorul călătoria noastră credem că vom merge într-un tur al Ierusalimului. Dar Egiptul are avantajele sale chiar și fără un program de vizitare - cea mai pură Marea cu un recif de corali, sărbători bune pe plajă și fructe delicioase.

În ciuda faptului că am fost deja în Egipt și în multe țări din Europa de Vest, de mai multe ori înainte de aceasta, această călătorie are un loc special în memoria mea.