Kamenets-Podolsky - Promovare în istoria Ucrainei

M-am dus la acest oraș uimitor din Ucraina de Vest cu o prietena și fiul său de cinci ani. Am ajuns devreme dimineața, foame și înghețate, trebuia să încălzim cafeaua cu coniac. Rasa într-o cafenea mică lângă piață. Frying Cartofi, Chop, Cafea cu Brandy, costa-mă 70 UAH, foarte ieftin și gustos. Distrează-te și a mers pe jos. Oriunde a mers pe jos, un pic plictisitor, mai ales dacă urcă sub deal. Sfat: Pentru a vizita Kamenets-Podolsky, pantofii nu trebuie să fie ușor fără tocuri, dar foarte confortabil. Eram așa cum am crezut: mocasine pe o talpă subțire. A fost o greșeală uriașă - mersul pe pietrele de trotuar, când practic desculți - este foarte dureros. A trebuit să-mi cumpăr adidași pe piața locală, și acest lucru este timpul și banii.

Primul șoc plăcut mi-a fost pe drum de pe piață la cetate: Când mergeți pe pod și priviți în jos, aceste tipuri de ceea ce captează spiritul!

Kamenets-Podolsky - Promovare în istoria Ucrainei 22047_1

Intrarea la castel este plătită, dar acest consiliu este pur simbolic. Am urcat pe fiecare turret, fiecare scară și subsol, am mers în jurul tuturor muzeelor. Totul este foarte interesant, mi-a plăcut totul. Dar cea mai mare plăcere era în ochii copilului, mai ales când a împușcat o arbore sau arc. Cu copii, în special băieți, cu siguranță trebuie să merg aici.

Kamenets-Podolsky - Promovare în istoria Ucrainei 22047_2

Muzeele de pe teritoriul castelului sunt interesante, unele pot fi vizitate gratuit, unele pentru bani simbolici. Există arme și arme și armură - paradis pentru băieți. Dacă vă uitați în fereastra unuia dintre turnuri, puteți vedea sundialul de pietre uriașe. Am argumentat mult timp, ceea ce este, până când credeți că cereți angajatului. Dar cea mai mare impresie a rămas dintr-una din încăperile unde au fost torturați. Acum există figuri de ceară ale prizonierilor. Indiferent de modul în care încercarea de a le fotografia - nu iese! Se obțin fotografii neclară, ca și cum ceva zboară peste cifre. De fapt, nu cred în asta, dar chiar acum, când recuperați goosebumpurile.

De asemenea, am vizitat mai multe chostels în Kamenets-Podolsky și Muzeul de bani. Puteți rămâne într-unul din numeroasele hoteluri sau închiriați o cameră de la comercianții privați care înșiși sunt potriviți la stație și oferă să trăiască împreună cu ei. Dar am fost pasaj, așa că am continuat seara.