Pattaya, aventuri de neuitat

Despre Thailanda, soțul meu și cu mine știam deja multe, datorită prietenilor noștri care au vizitat acolo. Prin urmare, alegerea în cazul în care să se odihnească încă o dată, nu am crezut că ne-am oprit la Pattaya și nu am regretat deloc că am ales acest loc. A plăcut totul. Țară, zâmbind Thais, atmosferă festivă și, desigur, excursii.

Ne-am oprit la Hotelul Komelot de trei stele, situat aproape de faimoasa stradă "Volkin Street". A doua zi după ce am stabilit în hotel, am mers la prima călătorie spre insula de cocos timp de două zile. La început ne conducem în autobuz și apoi pe barcă s-au grabit peste ocean între insulele mici pitorești. Odată s-au oprit și sa aruncat cu măști, uită-te la pește. Cocosul este doar un paradis. Palmici, nisip alb, apa azur, bungalouri confortabile, șezlonguri, prânz delicios cu creveți regali uriași, puteți visa mai mult. Seara am fost aranjat o disco veselă, unde am încălzit whisky-ul cu Coca-Koloi, dansat Inelel pe dans. Două zile ne-am scăldat, scufundând, am mers pe insulă și sa bucurat de natura din jurul nostru, similar cu anunțurile de ciocolată "Bounti".

Următoarea excursie a avut loc pe râul "Kwai", care a plăcut nu mai puțin decât primul. Aici evenimentele s-au dezvoltat mai dinamic. Pe drum, am condus să mergem pe elefanți, într-o fabrică de teak, la ferma pentru producția de produse de cocos, scăldată în sursele de rodon, a vizitat piața plutitoare, unde au intrat sub dușul puternic, care a înșelat doar. Pe râul "Kwai" am trăit în bungalourile plutitoare. În prima zi am avut un aliaj pe râu în veste gonflabile, unde ne-am distrat ca și copii.

De două ori am avut un tur al Bangkok. La început am mers să privim Palatul Regal, care ne-a lovit cu cultura veche și frumusețea orbitoare. De asemenea, am fost depuse la etajul 86 al zgârie-nori. A doua oară am mers la parcul de distracții cu un parc acvatic, unde sufletul a rulat diferite atracții, cu diapozitive de apă și chiar scăldate într-un bazin artificial uriaș, mai mult ca lacul.

De asemenea, am vizitat Parcul Nong Nuchi și am urmărit performanța celebră a prezinte-transvestiților ALCAZAR. Bineînțeles, în fiecare seară am mers de-a lungul digului, unde sunt situate toate centrele comerciale bine cunoscute și faimoasa stradă "Volkin Street", unde există o viață de noapte furtunoasă.

Pattaya este o vacanță de neuitat, vacanță, libertate, aventură, unde am uitat totul în lume și am fost fericit ca niciodată. Asigurați-vă că vă întoarceți din nou acolo.