Krabi nu a impresionat

M-am odihnit la Krabi la începutul lunii noiembrie. Vremea este deja bună, uneori mergea, dar sa încheiat repede. În ceea ce privește insula însăși, voi începe cu faptul că, comparând insula Krabi cu alte insule din Thailanda, cum ar fi Phuket și Phui Pih, am un fel de amintiri neurwax și sumbru.

Krabi nu a impresionat 21733_1

Deci, ieșind de dimineața de la hotel și a decide să cumpere în Oceanul de dimineață am avut o surpriză când am văzut o mlaștină într-o plajă frumoasă, sa dovedit a fi o lovitură, pe care nu am fost complet gata, am avut Pentru a căuta o barcă și a merge la insule, care sunt departe de țărm pentru a vă relaxa în mod normal.

Krabi nu a impresionat 21733_2

Sosind pe una din aceste insule, din păcate, numele pe care nu-mi mai amintesc, nu am scris, am reușit să cumpărăm literalmente o oră și apă treptat și aici a început să se îndepărteze, așa că trebuia să mă întorc. La întoarcerea, am fost aduși pe o barcă de la 300 de metri de coastă și au spus că pleacă, iar acum veți merge pe toată glezna într-o murdărie, fără a vedea fundul, sentimentele sunt teribile și foarte neplăcute. Așa că ne-am întors de fiecare dată. Pe insulă însuși, nu am găsit divertisment de revizuire interesantă sau de sfârșit, dar aici pe insulele aflate în apropiere există ceva de văzut. Pe insulă există multe restaurante, cafenele. Pe drumul spre plajă a căzut pe o piață, unde vinde tot felul de pește, crabi etc. Prețurile sunt normale. Mai mult, am practicat achiziționarea de pește pe piață și am cerut în restaurant să ne pregătim pentru noi, Thais, fericit de acord cu acest lucru.

Krabi nu a impresionat 21733_3

Multe hoteluri sunt construite pe crack pentru fiecare gust, iar prețurile sunt mai ieftine decât pe Phuket. Excursii de o zi de vizitare au fost foarte mulțumite de diferite insule, acest lucru este probabil singurul lucru pe care îl pot recomanda această insulă. Plătit excursia, veniți pentru dvs., luați diferite insule pe frumusețe uimitoare, hrăniți, distrați-vă și aduceți-vă înapoi și toate acestea, ca pentru mine pentru o taxă foarte moderată, aproximativ 50 de dolari pe persoană. Tolei este foarte responsabil și prietenos. În general, acest loc trebuie vizitat cel puțin o dată pentru a vedea toată această frumusețe neagră.