Jafna - Paradise pentru extreme

Prietenii noștri cu prietenii, Martov se odihnesc în Jafne, au început destul de dificilă, mai precis, calea către orașul însuși. Sosind în Colombo, am început să căutăm ocazia de a ajunge în Japhne, deoarece turneul nostru, din păcate, nu a oferit călătorii în hotel. La început am avut o excursie în orașul fluturând, pentru că ar putea fi atinsă direct de Jafna de la ea. Am ajuns acolo fără aventură. Găsirea în cele din urmă un autobuz lângă Japhne, am fost îngrozitori. Nu numai că era bătrân și plictisitor, așa că a fost, de asemenea, înfundat complet. Așteptând o oră și jumătate din următorul zbor, care, potrivit șoferului, trebuia să fie mai recent, nu am vrut, așa că a fost într-un fel pe un picior în autobuz cu toate lucrurile mele, ne-am mutat jos. Probabil că nu voi uita niciodată această călătorie. Dar, în cele din urmă, am ajuns în oraș.

Jafna - Paradise pentru extreme 21246_1

Într-adevăr, i-am imaginat altfel. Un teren destul de deșert, unele vegetație, comparativ cu aceeași capitală și, cel mai important, consecințele multor ani de război civil. Aici, câmpurile reale ale minelor au fost păstrate, privind căruia am început deja să regret ce au venit, există clădiri și case distruse, deși există deja o mulțime de restaurate.

Ne-am stabilit la casa de oaspeți KAIS, în valoare de 39 de dolari pe persoană pe zi. Dacă nu presupuneți că camerele sunt foarte mici, hotelul este destul de bun. Camera are aer condiționat, Internet, mobilier nou, întreaga tehnică funcționează.

Ne-am odihnit în prima zi după mutare, iar la al doilea a mers să studiez insula. Turiștii de aici sunt destul de mici, dar există. Cele mai multe dintre ele sunt din Europa.

Cu excursii cu drepturi depline în Jafne, totul este rău. În alte orașe, de asemenea, pentru a merge problema prea departe, astfel încât singura divertisment aici este de a inspecta orașul însuși.

Jafna - Paradise pentru extreme 21246_2

În oraș, în ciuda distrugerii parțiale, există ceva de văzut. Prinde Tuk-Tuk - cel mai comun transport de pe Sri Lanka, ne-am cerut să ne aducem la Fort Japhne. Călătoria costa 120 de rupii. Apoi, de acolo, de asemenea, pe Tuk-Tuk a mers la Muzeul Arheological Local și Biblioteca, unde au rămas aproape până seara.

Jafna - Paradise pentru extreme 21246_3

Următoarele trei zile am dedicat excursii la altarele locale. Cel mai minunat, pentru gustul meu, este templul Kands. Acesta este situat în orașul Molacer, care nu este departe de Japhne. Am călătorit acolo cu autobuzul, deja recent și spațios.

Jafna - Paradise pentru extreme 21246_4

La Cuvântul, templele și bisericile din vecinătate există foarte multe, există chiar catolici.

Jafna - Paradise pentru extreme 21246_5

În ziua penultimă a călătoriei, fără a ști cum altfel să vă ocupați, am cerut rezidentului local care vorbea destul de bine, care este rar, arată-ne centrul orașului. Pentru bucuria noastră, a fost de acord și chiar gratuit, el a refuzat categoric banii. Întreaga populație a orașului este foarte prietenoasă și primitoare. Am încercat să ne invităm de mai multe ori pentru a vizita sau a trata ceva de la bucătăria locală. În același timp, acest lucru nu se face cu un obiectiv rău, dar absolut dezinteresat.

Marea aici este minunată, deși foarte mică. Chiar departe de țărm nu poate fi mai mult decât centura. Apa plăcut mulțumită, a fost foarte caldă, aproximativ 28 de grade. Da, iar temperatura aerului a fost destul de mare - aproximativ 30 de grade. Nu ne-am stabilit obiectivele noastre, dar nu erau mai strălucitoare în patria lor decât localnicii din Sri Lanka.

Jafna - Paradise pentru extreme 21246_6

Dar plajele din cele mai bune tradiții ale anilor '60. Nu există practic paturi de soare, umbrele, iar plajele în sine adaptate să se relaxeze. Nu departe există magazine mici cu apă, produse și diverse jucării de înot gonflabile. Nu a existat un suflet de apă dulce pe plajă.

Am mers la plajă după ora 17 și am rămas până la apusul soarelui, care este doar fabulos aici.

Alimentele din Jafne este o poveste separată. Mergând la cafeneaua locală și ordonarea orezului, care a fost surpriza mea când am adus-o pe o foaie de plante.

Jafna - Paradise pentru extreme 21246_7

Într-un alt restaurant nu au existat astfel de surprize, iar mâncarea a fost servită tradițional pentru noi. Alimentele din oraș este destul de ieftin. Pe trei, nu am dat niciodată mai mult de 30 de dolari pentru prânz.

Jafna - Paradise pentru extreme 21246_8

În ultima zi am decis să mergem la cumpărături în oraș pentru a cumpăra suveniruri. Ca rezultat, au marcat o grămadă de condimente, în special curry, vodcă de orez și ceai. Pentru toate acestea au fost date de 60 de dolari.

În general, în ciuda faptului că Jafna este un loc destul de specific pentru odihnă, este necesar să o vizitați. Sper că atunci când mă duc acolo data viitoare, mi-ar plăcea cu adevărat să fac acest lucru, voi găsi o stațiune dezvoltată cu drepturi depline, în care numai amintirile locuitorilor locali au rămas în legătură cu războiul civil.