Sutomore sau nimic mai mult pentru odihnă

Când eu, trăiesc apăsat, câteva zile mai târziu trezesc și aproape târziu să lucrez, mi-a devenit clar că a fost timpul pentru o vacanță. Alege stațiunea pe principiul "cât mai puține oameni în jurul oamenilor din jurul și cald, în ciuda lunii septembrie și au văzut un articol despre Sutomor. Găsirea apartamentelor pe Internet și a fost de acord cu proprietarul că mă va întâlni cu aeroportul din Podgorica, m-am dus la drum. Proprietarul apartamentelor nu ma înșelat și ma întâlnit și aici, după 40 de minute de mers cu mașina, sunt în Sutomor. M-am așezat în camera de la etajul al doilea al unei vile cu trei etaje. Costul a fost de 20 de euro pe zi. La mare - 10 minute de mers pe jos. Îndepărtați carcasa pe prima linie a mării este foarte scumpă - de la 35 și mai mari euro pe zi.

Am rămas în Sutomor exact pe săptămână, în timpul căruia temperatura aerului era la 28-30 de grade, iar seara a fost coborâtă la 18 grade și vântul a fost ridicat.

Primul lucru care se repezi în ochi nu este o stațiune în înțelegerea acestui cuvânt. Nu au existat grămezi de turiști, nici multe cafenele pe plaje. Mai degrabă, ei sunt, dar nu sunt atât de mult, de exemplu, pe fire de Turcia. Da, iar plajele înșiși seamănă cu sălbăticie. Dar ceea ce a lovit - natura, toate în verdeață, în ciuda toamnei deja veniți.

Sutomore sau nimic mai mult pentru odihnă 21125_1

Excursii de aici nu am găsit niciunul, așa că orașul mi-a arătat fiica proprietarului apartamentului. Orașul este foarte liniștit. Aici nu veți vedea companii zgomotoase într-o cafenea sau o mulțime de tinerețe de mers pe jos pe dig. Era complet mulțumit de ea, de când am venit să mă relaxez de la oameni. În oraș, mulți imigranți din Rusia au auzit de multe ori în oraș, deoarece oamenii care sunt în mod clar similari cu rezidenții locali vorbesc limba rusă.

Prima mea vizită pe plajă nu a fost foarte reușită, intră în apă, aproape că am venit la mare arici, așa că am ieșit imediat și a fugit la magazin pentru a cumpăra pantofi speciali pentru înot, fără ea să meargă în mare periculos.

De câteva ori pentru călătorie, am luat o chirie de biciclete acvatice și am plecat departe de coastă, aproape la geamuri. Acolo vă simțiți într-adevăr în vacanță. Singurul minus este o mulțime de gunoi în mare, care, aparent, a aruncat turiștii înșiși care au mers la mine aici.

Când sa născut să înoate, am stat la 10 euro pentru a închiria un pat de soare și un caracter admirat. Voi spune, plajele de aici pe un amator, o mulțime de stâncoase și, la prima vedere, nu sunt adaptate pentru înot.

Sutomore sau nimic mai mult pentru odihnă 21125_2

M-am dus la o plajă de nisip lângă vila pe care am trăit. Majoritatea concetătorilor au fost - locuitori locali cu copii. A fost adăugat la poporul de weekend, oaspeții din orașele învecinate au sosit și era deja destul de aproape de fire.

Sutomore sau nimic mai mult pentru odihnă 21125_3

În primele două zile ale călătoriei noastre, m-am hrănit acasă, m-am gatit pe mine însumi, dar apoi am decis să mă uit la cafenea și am ajuns la concluzia că iese în preț în mod similar, dar timpul este salvat. Am plecat de aproximativ 35 de euro pentru produsele noastre pentru o zi și aproximativ 38 de euro pentru trei mese în cafenea. Am decis că astfel de economii nu merită timpul meu. Felul meu preferat a devenit COBRA (supă de pește gros). Am comandat-o aproape în fiecare zi, prețul unei porțiuni este de 8 euro.

Plimbarea în magazinele locale, am ajuns la concluzia că prețurile de aici sunt în mod nejustificat de mari și alegerea este mică. Într-una dintre magazinele mi-a plăcut cu adevărat costumul de baie, dar prețul pentru el a lovit-o - 100 de euro. Și așa mai departe aproape totul.

Sutomore sau nimic mai mult pentru odihnă 21125_4

În concluzie, voi spune că Sutomore este un loc ideal pentru a odihni două categorii de oameni. Cei care doresc să se relaxeze de la agitație și oameni (cum ar fi mine) și pentru familiile cu copii. Pentru activități în aer liber, orașul nu se va potrivi. Dar am găsit un loc pentru mine unde puteți relaxa sufletul, așa că voi merge din nou la Sutomore.