Berdyansk - ieftin și frumos

Sa întâmplat ca orașul în care am văzut marea pentru prima dată în copilărie, a devenit Berdyansk. Probabil, acest lucru poate fi explicat prin dragostea mea pentru el. Aceasta este o oportunitate excelentă de a combina vacanțele cu privire la fire și vacanță culturală. Timp mai bun pentru vizitarea, cred că iulie, adică cel mai sezon. Familia mea și suntem de obicei în casă, minute la 10 minute de mare, de data aceasta nu a depășit.

Alimentele se pregăteau, cumpărând produse într-un supermarket local și pe piață. Observ că prețurile de aici nu sunt absolut, totul este destul de ieftin. În cele din urmă, mi-au cucerit un pește afumat fierbinte de pe piața locală. Astfel de yummy nu am mâncat cu mult timp în urmă și ceea ce este vândut în supermarketurile noastre, nici măcar îndeaproape.

Am mers la cafenele locale de mai multe ori pentru odihnă, mai ales după parcul acvatic, când nu exista nici o putere să gătească. Porțiunile sunt de obicei destul de mari. În medie, în vizita noastră, cafeneaua a mers aproximativ 80-100 grivne pe persoană.

Din minusuri - apa de sub robinet nu este absolut de băut, sărată și nu curată, așa că am trebuit să cumpăr apă din sursă.

Practic, în centrul orașului, în apropierea digului, există un port, marea în acea zonă este foarte murdară, deci este mai bine să alegeți plajele să înoate sau să meargă la "Braid" pe care am făcut-o. Portul însuși, din păcate, nu va fi disponibil, teritoriul este închis, dar pentru a admira cu navele uriașe, puteți cu ușurință.

Berdyansk - ieftin și frumos 21012_1

Acum despre plaje. Pentru a înființa în mod normal de la mare, trebuie să veniți la ora 6 dimineața, altfel veți afla la ieșire. Dacă marea este încă relativ curată, atunci nisipul provoacă mult de dorit. Pe plajele din centrul orașului există o mulțime de țigări și gunoi. Și strigătele constante ale comercianților locali nu dau nici măcar să se relaxeze. La "scuipa" mai silențioasă, mult mai liniștită și chiar mai curată. De asemenea, există un salvamar.

Berdyansk - ieftin și frumos 21012_2

Am petrecut cea mai mare parte a timpului de pe plajă și când a fost Bung, a mers în jurul orașului și a plecat la excursii. Cele mai multe au plăcut excursii la casa-Muzeul lui Peter Schmidt și Muzeul Lorelor Lore. Personal, am fost din nou 5 și când data viitoare voi fi în Berdyansk, eu încă, încă, foarte frumos acolo. Luați un tur al orașului standuri, cu excepția cazului în care doriți să vă familiarizați cu istoria orașului, dar am preferat ca orice altceva să se urmărească.

Observ că Berdyansk este un oraș renumit pentru pește de un taur. Chiar are un mic ofertant în care se prepară diverse alimentare conservate. Ei bine, cel mai uscat pește aici nu este surprins. Pe malul mării, chiar și un monument la "Bull-Paine" este chiar instalat.

Berdyansk - ieftin și frumos 21012_3

Un loc la fel de interesant pentru mine a fost parcul acvatic local. Am rămas acolo câteva ore, dar a doua zi sa întors din nou. Multe diapozitive și, importante, apă curată în bazine.

Atenția separată merită digul, mai ales noaptea. Încă de la Afar, pe abordare, puteți vedea roata "naibii", care este deosebit de strălucitoare pe timp de noapte. În plus față de el, există încă multe atracții despre digitală, totuși, mai ales pentru copii. Deși există atât adulți. La "Rodeo Show" mergem cu bucurie întreaga familie.

Berdyansk - ieftin și frumos 21012_4

De-a lungul digului, pur și simplu un număr mare de mese cu suveniruri, variind de la magneți, terminând cu picturi. Tempitățile sunt atât de mult încât este aproape imposibil să cumperi ceva.

Rezumând, voi observa că Berdyansk este cel mai bine să meargă în familie. Acest oraș este potrivit pentru recreere cu copii. Deși și tinerii și oamenii mai în vârstă aici nu se vor plictisi. Personal, el, ca în copilăria lui, a plăcut, și la vârsta adultă, nu o iubesc mai puțin.