Granada în februarie. Portocale în zăpadă.

În Granada, am petrecut trei zile. Pe de-a lungul străzilor nu sunt aspen și plopul cresc aici, și copacii portocalii, acoperite cu fructe portocalii strălucitoare. Granada sa dovedit a fi un oraș foarte tineret, există multe colegii, o universitate majoră, iar seara străzilor străzii sunt pline de studenți. Principalele puncte turistice ale Granada-Alhambra, Hill Albaisin și Catedrala.

Granada în februarie. Portocale în zăpadă. 20047_1

Prognoza meteo a promis o furtună, așa că am decis să amâne vizita la Alhambra, iar în prima zi am mers la dealul Albiscian-Mauritanian District. Puteți lua un vârf în autobuzul orașului, dar am măturat puternic pe jos. Sincer, calea către nimeni nu părea ca mine, creșterea este destul de abruptă, apoi calea, apoi pașii. Verificarea cu ghidul și navigatorul în telefon, am ajuns la Piața San Nicolae, care, de fapt, este scopul principal al căii. Cu această zonă oferă o priveliște minunată asupra Alhambrei, ridicând pe dealul opus. Și aici a căzut zăpadă, fulgi mari mari, turiștii de la pachetul de observare blocat ca vântul. Trebuie să spun că drumul în jos nu era ușor, drumul de la zăpadă a devenit alunecos. Am abandonat cartea, am decis să cobor și să navighez la fața locului. În general, harta din Albaisin nu ajută prea mult, strada desemnată pe ea poate fi mai multe pași curbe.

Granada în februarie. Portocale în zăpadă. 20047_2

A doua zi, Alhambra. Și ea, puteți urca pe jos, dar am mers cu autobuzul plecând de la monumentul la Isabelle Catolic. Nu există niciun sens deosebit pentru a relua ghidul. Pentru a crea o dispoziție adecvată și înțelegerea că Alhambra reprezintă, vă sfătuiesc să citiți cartea Henry Morton. Partea cea mai impresionantă, desigur, sunt pălazele lui Nasridov, se pare că totul este construit din piatră și uzată din lumină și umbra, astfel încât tot aerul. Din păcate, zăpada care a căzut în Eva nu sa topit, a fost alunecoasă, iar din motive de securitate, intrarea în Alcasaba a fost închisă. Urmând traseul recomandat, nu treceți de mașina clădirii puțin, ușor departe de drumul principal. Gardens Henelf în timpul iernii, probabil nu atât de impresionante ca în timpul cald, dar este interesant să rătăcească prin labirintul copacilor veșnic verzi, printre corpurile de apă. Peste tot pe tufișuri și copaci, zăpada, portocalele portocalii erau izolate viu pe zăpadă albă. În jos, m-am dus jos pe jos și m-am grăbit puțin în jurul zonei Plaza Nueva, unde se află Catedrala Sf. Anne și biroul regal.

Granada în februarie. Portocale în zăpadă. 20047_3

Zi este a treia mănăstire a hărții. M-am dus pe jos în timp ce m-am îndreptat spre mănăstire și am încercat să-mi dau seama, pe care autobuzul să ajung acolo, mi-am dat seama că aproape că a venit. Capele foarte frumoase, bogate și deosebit de decorate, a permis să viziteze județul, intrarea în partea stângă a altarului. Din intrarea principală la capelă, calea se află prin curtea cu galerii acoperite și o grădină portocalie. În a doua jumătate a zilei, Catedrala. Mare, clădire maiestuoasă, fără a crea un sentiment de greoaie. Din păcate, există o clădire urbană foarte densă în jurul ei, o revizuire de închidere. Nu mi-am dat seama imediat de unde a trebuit intrarea în Capela Regală de câteva ori în jurul întregii catedrale. Capela regală este păstrată altarul regelui Ferdinand și Crown Isabella. Timpul rămas pe care l-am dedicat vizitând grădina botanică și achiziționarea de suveniruri. Grădina botanică este mică, februarie nu este cel mai rău timp de flori, dar mai multe vase cu ciclamen și pansies erau puțin mângâiate. Ca suveniruri, cu excepția magneților tradiționali, am cumpărat condimente într-un magazin special.