Mici călătorii neașteptate prin Praga

Mici călătorii neașteptate prin Praga 19820_1

Vreau să vorbesc despre micul meu călătorie prin Praga. În iunie, am fost trimis la Praga la fabrica echipamentului nostru pentru a vă familiariza cu procesul de producție. Am crezut că lucrarea mi-ar lua tot timpul, dar mulțumesc colegului nostru ceh. El a petrecut totul pentru noi în datele stimulate, așa că KA însuși a avut o mulțime de muncă și am avut doar trei zile libere pentru a vedea orașul. Și vezi aici E ceva. Am venit în această țară pentru prima dată, povestea ei a citit un pic în ghidul încă zboară în avion. Timp de trei zile am luat doar un turneu total de excursie al orașului. Și apoi a intrat în locurile pe care le doriți. Și așa, pentru un turneu de vizitare a orașului Praga, am folosit serviciile unui ghid. Fata a fost numită Tatiana, ea este rusă, de mulți ani trăiau în Praga cu soțul ei. Ei și-au dezvoltat turneul individual în oraș. Costul pe persoană 25 de euro. În general, excursia are loc în două zile, dar am vizitat doar o singură zi. Am început cunoștința cu orașul din orașul vechi și istoria sa. Piața Vilean a fost vizitată, trecută pe străzi înguste, a vizitat studioul folclorului urban unic al timpilor medieval. A fost interesant de a ști de ce nu au distrus turnul de pulbere al secolului al XV-lea și unde sunt depozitate comorile templierilor. Aici, lângă Podul Karlova, a fost vizitat anticul de bere "Praga Podul de la Varsha". Locul confortabil și bere delicioasă și gustări satisfăcătoare. Prețurile există democratice, chiar foarte, pentru o cină completă am dat 10 euro.

Mici călătorii neașteptate prin Praga 19820_2

În concluzie, am vizitat templul mic, o structură maiestuoasă cu vârfuri. Apoi am mers pe un microbuz la un nou oraș. Aici am vizitat casa de dans, era necesar să vină cu arhitecții, mă uit la fotografie și încă nu înțeleg cum merită această clădire. A doua zi, am ajuns deja la grădina zoologică cu locul meu pe tramvai. Animalele de aici sunt conținute în condiții bune, toate remedierea și instruiți. A mers în jurul zoologiei toată ziua. Am dedicat a treia zi a călătoriei mele, prețurile din centrul orașului Praga sunt de două ori mai ieftine decât în ​​Rusia. Bunurile din centrele comerciale sunt aceleași ca noi. Dar pe piețe, am găsit câteva lucruri interesante pentru casă (vaza gotică, brățară originală și sacul Hippovka). Am fost pe piața Gavelsky, este foarte veche și, în același timp, foarte interesant, a rătăcit ca un muzeu. Praga poate fi văzută în câteva zile, dar este imposibil să studiați toate colțurile sale. Sper că va reveni aici și va continua povestea mea.