În Rusia, există oriunde să vă relaxați!

A ales mult timp direcția de odihnă. În plus față de Rusia, nimic nu a fost luat în considerare, deoarece soțul este militar și nu participant. Oprit în Lazarevsky. Familiar a fost spus că rezervarea hotelului nu era necesară, totul ar fi acolo repede. Am mers pe mașina ta, iar soțul meu și fiica noastră au 7 ani. Sosirea la loc a început să caute un hotel unde să rămână. Inițial a urmărit prima linie, dar apoi și-au dat seama că foarte zgomotos. Am mers cu mașina în Lazarevsky și am rămas lângă hoteluri și hoteluri. Undeva la cea de-a șasea oprire a fost hotelul Aquamarine. Costul numărului de două camere la 2500 (cu o reducere!) Am aranjat pe deplin și am decis să stabilim în ea. Linia este undeva a 3-a. În apropierea hotelului era un parc de lună, Dolphinarium în apropiere, Pingwinard și Parcul acvatic. De asemenea, au existat tacâmuri bugetare și cafenele bune. Apropierea supermarketului mituit, deși am mers la ea doar de câteva ori. Un corturi cu suveniruri s-au aflat în jurul satului la fiecare pas, așa că mergeam și am cumpărat în cursul cadourilor iubite. În fiecare zi am mers la mare, scăldate și plajă. Pebble pe plajă, există umbrele și paturi de soare pentru închiriere sau puteți cu propria dvs.

În Rusia, există oriunde să vă relaxați! 19704_1

Am avut o umbrelă în avans. Există numeroase corturi și cafenele pe plajă, unde puteți cumpăra băuturi și alimente, precum și diferite cercuri gonflabile, umbrele, eșarfe. Apropo, în seara și noaptea, petrecerile de plajă merg pe țărm, intrarea în care este complet liberă. Ei au o mulțime de tineri, dans, poți să cumperi băuturi și mâncăruri, stai în singurătate. De asemenea, efectuați concursuri și lansează lanterne cerești. Seara am vizitat Parcul Lunii, unde mi-a plăcut cu adevărat fiica mea pe carusele să călătorească și într-un balon. De două ori a mers la parcul acvatic, este excelent! Există diapozitive atât pentru cele mai mici, cât și cele mai mici. Pe teritoriul parcului de apă puteți cumpăra băuturi și gustări cum ar fi chips-uri. Într-un imens parc de distracții, au mers și de două ori. Prima dată a mers seara, a fost deja întuneric și roata Ferris a fost speriată, iar unele dintre atracțiile nu au vizit. Iar a doua oară a trecut ziua, a fost distractiv! Roata Ferris a îndepărtat și sentimentul că se ridică peste mare.

În Rusia, există oriunde să vă relaxați! 19704_2

În acea zi am încercat toate pietrele, frică, 7D și 5D și fotografiate pe magneți. În Lazarevsky, există un număr considerabil de excursii, despre care am vizitat doar două. Am mers la "33 de cascade", acesta este un loc minunat. Montarea sunt piese ajustate artificial, mergeți pe ele și urmăriți varietatea de cascade, pe care sunt toate diferite și interesante. A doua excursie a fost "vinăria". Eu personal nu am încercat un fel de vin gustos nicăieri, am luat puțin cu ei! De asemenea, mergem pe iahturi. Prima dată pe unul mare, omul 100 a privit, a fost interesant. Și a doua oară au luat bilete la iahtul cu două etaje, cu înot în Marea Deschisă. Crede-mă, scufundați de la iaht în mare, unde adâncimea are mulți metri și este negru, fără fund, foarte fascinant! Îl sfătuiesc pe toți!

Ne-am grăbit în principal într-o cafenea lângă un cinematograf sau mai degrabă un restaurant. Se pare ca Astoria, dar cu siguranta nu-mi amintesc. Acesta conține o bucătărie atât europeană, cât și asiatică, de la pizza și rulouri la mâncăruri de lux. Apropo, un spectacol de incendiu se desfășoară lângă cinema seara. În cantinele bugetare, de asemenea, puteți mânca, am vizitat de câteva ori. Mâncarea este delicioasă, dar simplă și monotonă, dar mai ieftină de mai multe ori. Cine se relaxează cu copiii Vă sfătuiesc să vizitați cafeneaua "Porza", în ea la domiciliu cereale delicioase, supe, găluște, clătite. În general, de la recreere din Lazarevsky am rămas foarte mulțumiți și recomandăm acest loc tuturor.