Vacanță de vară în Odessa

Aș dori să spun despre cum mi-am schimbat copilul de frecvență pe mare. Era scump să treci prin bilet, așa că am mers la Odessa. De ce alegerea a căzut în acest oraș, dar pentru că există tot ce aveți nevoie. În tren am întâlnit un tip care ne-a ajutat să găsim cazare. Am trăit la hotel cu o pensiune studențească. Bineînțeles că nu știam ce este, bine, așa cum sa dovedit și acest lucru este practicat în acest oraș. Și așa că am ajuns la strada Shady 5. După cum sa dovedit, este la o plimbare de 5 minute de Arcadia. Pentru a ajunge la mare, a fost necesar să trecem literalmente trimestrul prin sectoarele private. În ceea ce privește plaja de pe Arcadia, el este pur și simplu de nedescris curat. Nisipul este atât de ușoară încât ar părea pentru cineva care l-au sortat cu ușurință.

Un copil pe o astfel de plajă va fi doar paradis, deoarece nu are unde să nu vină.

Vacanță de vară în Odessa 19544_1

Am mers la plajă doar dimineața, doar un moment minunat pentru întărire. În cealaltă, am călătorit în jurul orașului. Aceasta este Odesa, există atât de multe locuri pe care le puteți merge timp de câteva săptămâni și luați în considerare. Am decis să mergem la grădina zoologică Odesa. Animale acolo, atât de mult, mulți sunt în acces liber. Adică, pot fi atinse. Deci, imediat la intrare este un imens avoire cu broaște țestoase, sunt atât de mulți dintre ei, care doar ochii împrăștiați.

Vacanță de vară în Odessa 19544_2

Există o expoziție separată de fluturi și păianjeni în grădina zoologică.

Desigur, nu am putut trece de Dolphinarium. Cei care nu sunt când nu au văzut delfini, merită în mod clar cel puțin o dată acolo. Și care este teritoriul frumos lângă el. Palmici, flori, fântâni, bine, foarte frumos.

Vacanță de vară în Odessa 19544_3

Vacanță de vară în Odessa 19544_4

De asemenea, în oraș există un parc de lună, desigur, pentru cea mai mică divertisment nu există acolo, dar pentru adulți există despre locul pentru odihnă extremă.

Vacanță de vară în Odessa 19544_5

În general, pot spune că acesta nu este un oraș, dar orașul este un basm. Dacă vreți nu numai să vă relaxați pe mare, bine și să obțineți un pozitiv de mers pe jos în jurul orașului, atunci acest oraș este pentru dvs. Nu am văzut o serie de atracții ale celor colectate într-un singur loc într-un singur loc. Cu siguranță vom merge acolo, deoarece există încă multe locuri neexplorate.