Majestic Grand Canyon.

O vizită la Grand Canyon a fost una dintre etapele obligatorii ale călătoriei noastre din SUA. Și după un zbor de 6 ore de la New York, prietenul meu și am fost în Phoenix. Acolo am așteptat deja pre-rezervat Ford Mustang 2012. Nou, cu kilometraj zero, mustangul nostru a crescut de la aeroport la orașul însuși. Phoenix nu a fost deosebit de amintit. O metropolă obișnuită americană. Nu există aproape nici un popor în centrul orașului.

Nu suspectează, concentrându-se pe o stâncă tare, în care aveam de gând să am cina, am fost lângă arena de baschet din Clubul Phoenix Suns. Curiozitatea și pasiunea mea pentru arenele sportive mi-au suferit picioarele în acest complex sportiv. La surprinderea noastră, am lipsit pentru orice probleme din interiorul arenei. Și am fost încântați să luăm niște poze ale curții de baschet, în acel moment au avut loc un fel de concursuri pentru copii.

Majestic Grand Canyon. 18873_1

După ce am petrecut 10 minute pentru a inspecta, am mers să avem o gustare în stâncă tare, care este chiar pe drum. Nu era nimeni în cafenea! Am fost singurii vizitatori. Datorită acestui lucru, trapezurile noastre s-au dovedit destul de repede))

Majestic Grand Canyon. 18873_2

Am planificat să rămânem în câteva zile în orașul Flagstaff. Acest loc ne părea că ne-am găsit optim în legătură cu Grand Canyon. Am ajuns la hotel deja întuneric. A luat rapid forma la recepție și a mers la culcare. Am avut o urcare timpurie, la 7. Binele acestui lucru a fost ușor pentru noi din cauza zonelor de timp. Întreaga zi pe care am avut-o pe rezerve și locuri uimitoare, nu puteam să cred că toate acestea au fost dezvăluite. Am visat să văd toate aceste locuri din copilărie și aici sunt în fața mea, în toată gloria ei.

Drumuri pustie, cu un peisaj superb. Muzica indiană tematică, sondând din coloanele de mașini, când conduceți la rezervarea indienilor. Și, bineînțeles, Canyonul însuși! Tocmai m-am așezat pe focuri și mi-a plăcut opiniile.

Majestic Grand Canyon. 18873_3

Sentimentul de seninătate a inundat la mine în acel moment. Îmi plac astfel de locuri care vă fac să uitați de tot și să vă bucurați de momentul. Este de nedescris! Este un sentiment că în fața ta este doar o imagine, totul pare atât de ireaal că nu este de mult timp să crezi că este un miracol non-bun.

Majestic Grand Canyon. 18873_4

Înapoi la Flagstaff Am ajuns la ora 21:00. Orașul este mic. Practic, elevii locuiesc acolo, pentru că orașul are o universitate mare. Prin urmare, există multe baruri, cluburi și alte divertisment pentru tineri. Nu este nimic de uitat acolo, dar așa cum am spus, este perfect localizat în legătură cu canionul.

Și, bineînțeles, mai multe imagini ale mustangului nostru. Mașina este un basm. Ford sa apropiat perfect de călătoria noastră prin această zonă. Și la vremea aceea, ne-a costat destul de ieftin.

Majestic Grand Canyon. 18873_5

Majestic Grand Canyon. 18873_6

Îmi place cum americanii sunt potriviți pentru designul de mașini și magazine de suveniruri. Pe segmentul de la Phoenix la Vegas, am întâlnit un număr mare de cafenele cu magazine. Se pare că se află în această sălbăticie a câtorva oameni care merg, dar chiar și o mare selecție a celor mai diverse produse de suveniruri.

Am rămas impresionați de o altă jumătate a drumului spre Vegas. Până în prezent, următoarele tipuri și structuri ne-au făcut să le admirăm =)))