În brațele Batumi

Batumi ne-a întâlnit la jumătatea lunii mai cu arme deschise: vreme caldă, un număr mic de turiști, oameni buni și mâncăruri delicioase.

Imediat voi spune că am intrat în Georgia, a fost recomandabil, mergeam de mult timp, am ales orașul și în cele din urmă sa oprit pe ea. Am vrut să mergem cu mașina, dar am apărut vânzarea de bilete, iar alternativa a dispărut. Deci, drumul nu a fost epuizat, ceea ce face un drag plus în această călătorie.

Hotelul a rezervat, de asemenea, în avans. A rămas în Sheraton, sa întâmplat că apartamentele au căzut la etajul 17 și sunt recunoscător administrării pentru el! Vizualizarea orașului în razele de setare a soarelui este de neuitat. Mai în Batumi este încă considerată a fi o explozie, deci au existat câțiva oaspeți, am văzut aproape pe oricine.

În brațele Batumi 18656_1

A doua zi am luat mașina să închirieze și am mers spre sud de oraș în satul Sarpi, situat aproape la granița cu Turcia. Mulți unde citesc că apa era mult mai curată decât în ​​Batumi.

În brațele Batumi 18656_2

Este de înțeles, deoarece în Batumi, un port mare și toate aceste nave de etanșare nu pot lăsa urme. Am petrecut acolo câteva ore: au coborât acasă Chinkale, rătăcit pe plajă: au aruncat pietricele, pictate pe nisip negru și, în cele din urmă, a decis să înoate în laguna pitorească. Marea nu este încă caldă în luna mai, astfel de înotă numai pentru oamenii umoriți.

În brațele Batumi 18656_3

Sa întors în oraș, unde speram să mă bucur de cină de la fructe de mare, urmărind apusul soarelui peste Marea Neagră. Mâncarea a fost foarte gustoasă, porțiunea este imensă, foarte mulțumită de faptul că în multe restaurante interne există un meniu pentru copii, alimentele din partea oaspeților tineri este oferită gratuit. Prezentați vinul georgian de casă, poate puțin mai strâns, marea, iubită în apropiere - de la o astfel de dragoste puteți merge nebun.

În brațele Batumi 18656_4

Am fost foarte surprins de natura și climatul subtropical al acestei regiuni. În opinia mea, marea și plaja sunt mai curate și mai plăcute decât în ​​aceeași curcan. Și în general, orașul este un centru de divertisment solid! Mai ales în centru la fiecare pas o mulțime de cafenele, baruri și cluburi.

În brațele Batumi 18656_5

Am pus odată un raid pe bare și înainte de sfârșitul restului, alcoolul nu a vrut. De asemenea, a vizitat grădina zoologică urbană - nu cea mai bună în secolul meu, până când zoologia spaniolă rămân pentru mine în listele de vârf, astfel încât această circumstanță a dezamăgit puțin.

Am fost acolo doar de 4 ori și acest lucru este foarte puțin! Atât de multe atracții și am reușit să inspectăm doar arhitectura exterioară a orașului. Imi lipseste. Batumi, mă voi întoarce!