Insula inaccesibilă Le Mon-Saint-Michel

Le Mont-Saint-Michel este această fortăreață de insulă fermecătoare, care este situată în mijlocul mării, am văzut adesea în reviste, pe Internet și când am avut noroc suficient să-mi vizitez sora, cu siguranță am decis să vizitez acest lucru creare!

Călătoria de la noi sa dovedit a fi spontană, așa că am încercat să salvăm totul, adesea în mod nerezonabil și atent la ei înșiși!

Ca de obicei, m-am dus la călătorie cu prietenul meu. Închirierea în Paris mașina, într-un fel împinge două valize în trunchiul lui Nissan Micro, am mers la drum. Adevărat, având în vedere că suntem sub 2 metri în înălțime, am pierdut puțin cu mașina. După ce am decis să salveze, am depășit drumurile plătite, un mare navigator ne-a ajutat în cale, pre-deschise în tabletă.

Desigur, nici un incident pe drum nu a costat. După ora 21, toate orașele mici mor și este greu să se întâlnească cel puțin pe cineva pe stradă. Și acest "cineva" ar fi foarte necesar pentru noi când ajungem la realimentarea a constatat că numai cărțile cu cip sunt acceptate acolo. Nu există personal de serviciu, în jurul nimănui! Am avut o singură carte cu un cip, dar nu părea bani pe ea ... în cele din urmă, am fost norocoși, după 20-30 de minute, băieții tineri au sosit și ni sa cerut un amestec de engleză și Franceză, i-au cerut să plătească cardul, în loc de numerarul nostru.

Timp de 11 seara, am ajuns în orașul Fudent. Arderea în jurul orașului în căutarea hotelului pe timp de noapte găsită în cele din urmă o opțiune potrivită pentru 55 de euro pe cameră. Dar, ca de obicei pentru acest timp, ziua, nici pe stradă, sau la recepție, nu am găsit pe nimeni. În acest hotel, autoservire, locuiți bani în dispozitiv, alegeți tipul de cameră, micul dejun, numărul de persoane și plătiți.

Trezirea devreme am mers la insulă. Din decembrie a fost o lună, vremea a lăsat mult de dorit. Dar când acest lucru este un miracol apare pe orizont, nu aveți niciodată vreme să vă bucurați de acest tip (dacă nu este "ceață surdă)). Pe planetă, există o mulțime de locuri la vederea căreia captează spiritul, Saint-Michel este cu siguranță unul dintre ei! Mi se pare chiar și localnicii, văzând această insulă în fiecare zi, nu obosiți să admirați. La urma urmei, există ceva! Saint-Michel - printre UNESCO către patrimoniul mondial al omenirii și UNESCO dezmembrate în monumente istorice)

După ce am pus mașina la parcarea, am mers pe jos de-a lungul drumului care duce la insulă (există autobuze gratuite acolo, deci cu vreme rea este mai bine să le folosiți).

Insula inaccesibilă Le Mon-Saint-Michel 18598_1

Complexul situat pe insulă include: oraș, cimitir, biserică, bastioane și multe alte obiecte.

Insula inaccesibilă Le Mon-Saint-Michel 18598_2

Un număr mare de magazine de suveniruri, cafenele. Suvenirurile interesante și ieftine au fost achiziționate pentru toți membrii familiei! =) Clădirile cu mai multe niveluri sunt una dintre caracteristicile acestui complex. Despre fapte istorice, probabil că voi muri și atât de mult în rețea.

În timpul vizitei noastre era o distribuție

Insula inaccesibilă Le Mon-Saint-Michel 18598_3

Și grupul mic de oameni au mers la "plimbare" în Insulele vecine. Nu am îndrăznit, nu au existat haine schimbătoare pentru asta.

În general, la inspecția întregului complex am lăsat aproximativ 3-4 ore. Acest lucru este destul de suficient. Desigur, puteți rămâne acolo și noaptea, există un hotel pe insulă, dar opinia mea este inutilă. Într-o zi, puteți face totul perfect în detaliu!

Înapoi Am condus deja în autobuz spre parcare, unde am părăsit mașina. Nu am putut "parțial" cu această fortăreață de mult timp și ne-am oprit de mai multe ori pentru a face o imagine a insulei din diferite unghiuri. Categoric, Le Mon-Saint-Michel a devenit un punct culminant al călătoriei noastre în Franța. Și ne amintim încă cu încântare această fortăreață de insulă!

Sfatul meu: Bine, desigur, mergeți aici în timpul verii sau la începutul toamnei, când vremea vă place!