Weekend în catalană.

Barcelona, ​​Barcelona! Cine și ce oraș nu este doar asociat. De exemplu, am cu fotbal, un stadion imens "Camp Nou", nu va lăsa indiferenți chiar oameni care nu sunt interesați de fotbal. Prietena mea îl asociază cu Gaudi și arhitectura sa neobișnuită. Toată Barcelona are propria sa zi și toată lumea are diferite.

Voi spune imediat, nu vom minti pe plaja, deoarece multe atractii au fost asamblate dureros in acest oras, dar am avut doar o excursie timp de 5 zile. Am călătorit cu un prieten.

Ajungem la Loocoster la Girona, am luat biletele de autobuz la Barcelona. Ne-a costat aproximativ 15 euro pe persoană. Am ajuns la gară și am mers la metrou, am căzut într-o mică stupoare. Ne părea mai mulți precipitori decât în ​​Paris), dar după 15 minute a fost datorat și a mers la hotel care a fost rezervat cu noi. Am trăit chiar în jurul pătratului Spania. În această zonă există o clădire, la ultimul etaj, există mai multe cafenele și de acolo o vedere uimitoare asupra orașului și a parcului. Hoan Miro.

Weekend în catalană. 18498_1

În parcul în sine, nu am intrat, pentru că a existat o mare fel de conferință și a permis doar să treacă /

După cum am scris, am un punct obligatoriu pentru vizitate a fost stadionul Camp Nou. Biletul de intrare costă 23 de euro pe persoană. Am sărit acolo și am fugit ca un copil! Cupe, fotografii, atribute vechi de fotbal și, desigur, impresia atunci când părăsiți tunelul la stadion. Instrumente, indescriptibile!

De la momentul seriei "Prieteni", îmi amintesc numele muntelui - Tibidabo, am învățat doar mai târziu că acest munte din Barcelona. Salvarea câtorva de euro în autobuz, am decis să ne ridicăm la o oprire a funicularului pe jos. Spun tuturor și acum - nu repetați greșeala noastră! Plătiți-vă aceste perechi de euro și confort, în câteva minute, ajungeți la funicular. Din opinii topper uimitoare ale Barcelonei, pe întregul oraș. Și cine nu se teme de înălțimi, se poate ridica și mai înalt pe statuia lui Hristos.

Weekend în catalană. 18498_2

Nu departe de munte, există un parc Guel, unde sunt colectate casele neobișnuite proiectate de Gaudi. Locul foarte interesant și verde, în căldură pentru a merge cel mai mult este!

Weekend în catalană. 18498_3

Parcul pare să nu fie mare, dar puteți găsi un loc liniștit și izolat. Stați liniștit și bucurați-vă de o stare bună.

Nu am mers în jurul partidului și numele de familie Sagrada La. "Construcția eternă" - așa cum mulți oameni o numesc. Impresionant, dar mai mult pe cărți poștale, deoarece macaralele de construcție sunt foarte deranjante.

Desigur, aceasta nu este toate atracțiile de la Barcelona, ​​dar poate că este mai bine să avem lacune pe care suntem fericiți să ne dezvăluie în următoarea călătorie. Poate catalană și nu cei mai mici și mai veseli, dar au ales un loc de succes! =) Prin urmare, opinia mea, Barcelona trebuie vizitată pentru câteva zile!