Viena în februarie: Weekend Mozart

Viena Magic Medieval City, unde la fiecare pas puteți obține un atac de cord din arhitectura afectată. Au fost doar două zile acolo și s-au întinerit doar în weekend-uri pentru o astfel de concentrație de repere sunt foarte mici! Am decis cu soțul ei că într-o zi ar fi dedicată să meargă în jurul orașului și să mănânce vafe vieneze, iar a doua zi vom aloca trimestrul muzeului.

Viena în februarie: Weekend Mozart 18058_1

Viena în februarie: Weekend Mozart 18058_2

Pomparea unor aplicații cu ghiduri am mers la drum. Există într-adevăr ceea ce, în special catedralele și bisericile, pe care cel mare se pune aici. Am fost foarte norocoși la cină: am ajuns la catedrală (dacă nu mă înșel) de Sf. Stephen și am auzit adâncimea izbitoare a sunetelor de mizerie! M-am simțit la locul pescarilor, care au ademenit să prindă cântatul magic al sirenelor. Sa dovedit că concertul de organ a fost dat acolo. Am auzit anterior muzica de organe, dar ceea ce a fost turnat în urechile mele din Viena a fost mai mult decât muzica. Datorită acusticii atente, ea a fascinat și fascinat. În plus, în aceeași catedrală există o mare punte de observare, unde vă puteți bucura de vizualizarea panoramică. Nu suntem norocoși puțin, era destul de în ceață, dar încă foarte frumoasă. Seara, am mers de-a lungul orașului patinoar în apropierea primăriei, totul a fost decorat cu becuri de culoare multi-colorată și alte iluminări, frumusețea este de nedescris.

Viena în februarie: Weekend Mozart 18058_3

În a doua zi au mers la trimestrul muzeului, au vrut să viziteze cel puțin mai multe muzee, dar din anumite motive în majoritatea orelor de lucru de până la 18 ani, sau chiar 16. Foarte incomod și extrem de ciudat pentru astfel de destinații turistice populare. Regret că nu m-am uitat la programul de lucru și am venit doar la cină, așa că am reușit doar în Muzeul Urban de Științe Naturale. Acolo dispar înainte de închidere. La început am crezut că acesta este un palat - nu, sa dovedit că această clădire este scopul nostru. Cele mai multe dintre toate am fost lovite de un număr mare de exponate cu animale dispărute. Există chiar și un schelet al unui dinozaur! Nu a mai văzut niciodată, probabil a devenit principala impresie a călătoriei!

Viena în februarie: Weekend Mozart 18058_4

Viena în februarie: Weekend Mozart 18058_5

În general, Viena este un basm convergent. Ne-am arătat că am vizitat paginile cronicilor medievale. Sunt recunoscător pentru soarta că ma abandonat în acest oraș și mă rog, ca în această viață încă mai am o astfel de șansă.