Impresiile proaspete ale Samui

Pentru prima dată pe Samui, ne-am odihnit acum doi ani. Am plăcut cu adevărat insula și am decis să petrecem în aceleași locuri în 2015. Obțineți transferurile de la crab. De la hotel am fost dusi la minivan, apoi s-au transferat într-un autobuz mare (au condus 2,5 ore pe ea), apoi aproximativ o oră pe feribot. Ura! Salut preferat și nativ samui. Mergând puțin de la Pier, a prins mașina și pentru 300 de bahte a ajuns la plajă de către Maenam, care ne-a iubit ultima oară. Contrar temerilor noastre, că, în complexul nostru, bungalul nu va fi loc, sa dovedit rapid și nu scump, prețul din Batha nu sa schimbat în doi ani - 900 Baht pentru bungalou cu un ventilator și două paturi mari de la 10 pași de la 10 pași Marea. De asemenea, a fost mulțumit de faptul că prețurile pentru alimente într-un hotel Cafe cu vedere la mare, de asemenea, nu s-au schimbat: orez cu carne de porc - 70 Baht, cupene verde -60 Bat, Pad Tay cu pui - 70 Baht, puteți lua mic dejun pentru 100 baht. Nu am plăcut prețul berii "Chang", care în magazin costă 53 baht pentru o sticlă de 0,6 litri, iar în cafenea - 100 baht. La urma urmei, având în vedere creșterea ratei dolarului, în ceea ce privește covoarele de a bea o sticlă de bere în cafenea costă 200 de ruble.

Samui sa schimbat. Primul lucru care se repezi în ochi este un număr mic de turiști, comparativ cu ultima dată, în special cu rușii. Seara, Maenam părea că "a murit", iar pe mereu o hawenge aglomerată, poporul au fost semnificativ s-au scufundat. Hotelurile sunt pe jumătate goale.

Un "Festival Central" construit pe Chawenge și site-ul, pe care a avut loc pe piața de seară "Okulturili, a pus o scenă și a ridicat puțin prețurile pentru cocktail-uri, care obișnuiau să fie 50 Baht și acum 70. Pe Bob De asemenea, au construit un mall cu un mic de patruzeci la care, apropo, cafenelea din bucătăria rusă "bunica". Aparent, Thais se pregătește acolo în rețetele rusești. Pentru a nu spune că puteți, cu atât mai mult, prețurile sunt acceptabile: Borsch costă 50 baht.

Ca de obicei, am luat motobike-ul laminat, iar văduva a condus de-a lungul insulei locale navale. Am fost încântat să vizitez din nou Bigdha Big și Templul de Joacă Laem,

Impresiile proaspete ale Samui 17302_1

Rocks bunica și bunicul

Impresiile proaspete ale Samui 17302_2

și ferma Paradise. Adesea ne-am dus la plaje diferite pe piețele mobile, am cumpărat mâncare ieftină și gustoasă acolo și doar a ieșit. Ne-am dus la plaja Lipa Noi uita-te la celebrul hotel Nikki Beach. Există petreceri distractive și atmosfera acestui partid de tineret.

Din Samui, puteți merge la următoarea insulă Phangan, la petrecerea lui Ful Moon Pati, care se desfășoară o dată pe lună pe plajă sub cerul deschis. Sau vizitați Parcul Național Antong și Insulele Tao cu natura frumoasă, nisip alb și Marea Azure. În general, pe Samui există ceva de făcut.

Impresiile proaspete ale Samui 17302_3

Când a fost timpul să plecați înapoi, am făcut o feat: am decis să iau un autobuz de la Samui la Bangkok cu autobuzul, în loc de un avion, pentru a salva. Și trebuie să spun că am reușit. Achiziționați bilete cu transferul chiar de la hotel, timpul de călătorie: de la 13-00 la 04-00 AM a doua zi. De fapt, drumul într-un autobuz mare, unde am reușit chiar să dormim, am luat aproximativ 8 ore cu două opriri. Restul timpului a mers la transplant, cu vedere la feribot, așteptările autobuzului. Ca rezultat, am realizat că nu era atât de înfricoșător, așa cum pare, dar puternic fiscal. Numai în timp lung.