Restul în Israel, cazare în Ashdod

Am zburat cu soțul ei în Israel, am călătorit în multe orașe (voi scrie despre el mai jos), dar sa oprit în orașul Ashdod care vizitează sora mea. Zborul Vladivostok-Moscova-Tel Aviv (Bengorion). Costul biletelor la Moscova este de 12.000 pe persoană (zburați 8 ore). De la Moscova la Tel Aviv pentru două $ 550 (zburați 4 ore). Biletele au fost comandate pentru o lună, atât de ieftin. Visa către Israel nu mai este necesară. Dar principalul lucru este să luați un bilet imediat înainte și înapoi, există un control foarte greu. Am zburat timp de 14 zile.

Am comandat toate excursiile pe Internet. Au încercat să ia cupoane - există, de asemenea, acolo :) Dacă plătiți pentru un anumit card de credit, atunci există reduceri suplimentare la divertisment. Sau unul + unul (adică un bilet ca un cadou).

Au fost în grădina zoologică de safari - la 30 km de Ashdod. Am mers pe mașina surorii pentru aproximativ 40 de minute. Costul de 640 de ruble pe persoană (1 ruble = 10 shekels). Animalele sunt diverse, parcul a mers toată ziua, am făcut o mare de fotografii. Există chiar și o panda. Urmăriți încântați.

Parcul de distracții superland la 30 de minute în Rishon Lezion. Costul a 109 shekeli pe persoană. (Dar ar fi fost comandat prin Internet pentru 98 de shekels). Foarte multe atracții ale copiilor. Punerea uriașă pe diapozitivele americane, am fost însărcinată, atunci numai soțul meu a călătorit. El este impresionat.

Cu grupul de excursie, am parcurs o excursie la nordul țării. Erau în orașul Haifa, Nazaret și în grădinile Bahai. Am plecat la 7 dimineața și ne-am întors la ora 17 - autobuzul ia și aterizează oprirea acasă. Mi-a plăcut foarte mult excursia, este interesant de spus, au mers în jurul tuturor locurilor istorice, grădinile Bahai sunt șic, ar trebui să fie acolo. Este o păcat că au dat puțin timp în fotografie, nu a fost suficient timp pentru a se întoarce. Costul pe persoană 155 Shekels.

Au fost pe Marea Moartă, de asemenea cu mașina - 2 ore de mers cu mașina de Ashdod. Temperatura aerului de pe grade 15 este mai mare decât în ​​oraș, atunci au existat aproximativ 40 de ani. În mare, oamenii intră imediat, iar apa le împinge. Dacă vă agitați cu o zi înainte, va prinde întregul corp. După Marea Moartă, am avut negi în brațele mele. Cu mare, multe hoteluri, oamenii de călătorie tratați bolile cutanate. Mulți oameni cu psoriazis s-au întâlnit acolo. Din mare mergeți și alergi imediat sub duș pe țărm - există multe dintre ele, spălați sarea. În scopuri medicinale mi-a plăcut, soțul meu este încântat, dar consistența maritimă este urâtă, ca mucusul. Capul capului este, de asemenea, rănit, Marea Moartă este sub nivelul mării de 400 de metri (nu-mi amintesc exact cifra exemplară), adică. Presiunea scăzută .. drumul este greu și neplăcut. În jurul stâncii și nici sufletului.

Am mers la mișcarea mea în Ierusalim - o oră de conducere, parcare 40 Shekels. Pentru a merge foarte mult, de mult timp, foarte obosit, dar au mers în jurul valorii de toate locurile sfinte, am fost impresionat de zidul plânsului și de templul lumii Domnului.

Temperatura aerului din Ashdod a variat între 25 și 25 de grade. Deja, ne-am scăldat în apropierea Mării - la 30 de minute de mers pe jos de casă.

Am rămas sub impresia lui Israel și am revenit acolo. Palmici, mare, verdeață, soare. Mai bine orice stațiune. Atitudinea oamenilor este atât de prietenoasă încât doriți să fiți prieteni cu toată lumea. Toți oamenii sub supravegherea statului. Nu am întâlnit nici o bunică în batistă. Toate modernele în tricouri și pantaloni. Dezactivat se deplasează independent în jurul orașului pe scaunele cu rotile electronice. Toate trotuarele cu cursuri speciale pentru persoanele cu handicap. Elevatoare chiar și în clădiri cu creștere redusă. (Am trăit într-o clădire cu 4 etaje). Autovehiculele sunt calme, toată lumea respectă regulile, mașina se oprește la 10 metri de trecerea pietonilor, o persoană nu poate chiar să se uite la drum. Mersul pe noapte calm și frumos.