Feodosia - Hero City

Feodosia - orașul este original. Cel puțin ceea ce vii în tren direct de-a lungul ganglionului. Nu mai am văzut asta nicăieri. Deci, sunteți descărcat din tren și chiar în mare!

Feodosia foarte confortabilă și faptul că, în ciuda dimensiunilor lor mici, există două opriri unde puteți ieși. Dacă locuiți în centrul centrului, este mai bine să mergeți la stația finală - stația centrală. Dacă la marginea orașului sau aveți nevoie de la Feodosia pentru a merge mai departe (Sudak, Koktebel, Ordzhonikidze), atunci este mai bine să ajungeți la stația Aivazovskoye (aceasta este cu 15 minute înainte de stația de încheiere). Dreptul opus este stația de autobuz.

Am ieșit doar la această stație, pentru că au îndepărtat locuințele în zonă. De ce l-am ales? Du-te la mare 10 minute. Aici este plaja centrală a orașului. Spre deosebire de urban în centru, el este nisipos. Aici este stația de piață și de autobuz. De aici am mers la Koktebel în autobuzul obișnuit la doar un preț ridicol.

De când trenul din Feodosia ajunge la ora 4.30 dimineața, atunci în prima zi am avut o mulțime de timp și am reușit să argumentăm imensă. Chiar de la tren, am mers la plajă pentru a înota. Nu au existat aproape nici un popor, apa blocată teribil de alge și aceste foarte alge plutea literal peste tot cu meduze. Nu am mers niciodată la plaja asta mai mult.

În prima zi am reușit să mergem la rămășițele Cetății Genoese, din care au rămas două ziduri nefericite. În comparație cu cetatea Sudak, nu este nimic de făcut aici. Deși turiștii sunt aici și aduc aici, nu există o infrastructură aici. Nu există loc pentru a cumpăra suveniruri și chiar cumpărați o apă simplă.

Feodosia - Hero City 14964_1

Există multe locuri interesante în centrul orașului. Am mers la Muzeul Aivazovsky și cum să nu mergem, dacă mulți dintre web prezentați în muzeu au fost scrise aici. Au fost în muzeul de figuri de ceară, dar aceasta este o vedere a unui amator, așa cum există acum în fiecare oraș mare.

Nu sunt mulți în oraș, ci doar o mulțime de monumente. Mai ales eroi eroi și pur și simplu dedicați diferitelor evenimente militare. Chiar am decis cumva să calculez și sa mutat după 36 de bucăți.

Rignatul de aici este destul de lung și larg. Peste tot există arbori, vinde bunuri și suveniruri. Desigur, baruri, cafenele și fragmente de Kebabs și Pilas în fiecare colț. În măsura în care nu sunt un iubit de Plov, dar nu am putut rezista. El este foarte gustos aici!

Feodosia - Hero City 14964_2

În ciuda faptului că străzile centrale ale orașului sunt extinse și construite într-un stil modern, cea mai mare parte a orașului este o provincie profundă cu case vechi și străzi distruse. În orice caz, veniți în acest oraș pentru a doua oară cumva nu doriți. Așa că m-am gândit pentru prima dată când a ajuns aici, și după aceea eram acolo de două ori.