Basoleon magnific

În Barcelona, ​​am vrut să mergem mult timp, deoarece orașul și-a atras atracțiile, Clubul de Fotbal din Barcelona și, desigur, de mare.

Marea este impresionantă aici, dar mai presus de toate mi-au plăcut plajele. N-am mai văzut niciodată o astfel de plaje largi. Probabil, prin urmare, chiar dacă un număr mare de oameni, nu există nici un sentiment că plaja este umplută. Cel mai adesea am mers la Barcelonet, deoarece stația de metrou a fost cea mai apropiată plajă. În plus, a atras faptul că portul, La Rambla, în apropierea lui și multe locuri unde puteți merge, stați într-o cafenea și o imagine.

În oraș, nu am trecut niciodată prin transportul terestru, în cea mai mare parte a mers pe jos, a călătorit la metrou sau în mașinile de cablu.

Basoleon magnific 14648_1

Deci, chiar de la plaja din Barcelonet, noi în cabina transparentă a zburat domnului Mongik, în satul olimpic. Sa decis să se apropie mai mult în după-amiaza târziu, deoarece pe stradă a fost foarte caldă și nu există apă, cu excepția perechii de fântâni, și există o astfel de căldură de la asfalt pe care îl puteți arde în viață! Acest loc nu a făcut o impresie specială, pentru că este doar depășită, dar nu au construit nimic nou aici. A fost singurul loc din Barcelona, ​​care nu a fost deosebit de impresionat.

La stadionul "Kam Nou", senzațiile au fost diferite. Acesta este un stadion modern, cu o infrastructură superbă și sub-benzi, în care am venit și în cursul excursiei. Muzeul "Barcelona" a fost examinat într-o singură respirație, după care au intrat într-un magazin cu două etaje, unde au marcat suvenirurile necesare și inutile. Totul este scump, dar nimic nu este imposibil să cumperi nimic. Este permisă să fie fotografiată aici, astfel încât să nu puteți cumpăra, doar fotografia. Apropo, magazine și doar corturi cu atributele "Barcelona" din orașul Massa, iar piețele chiar vinde o băutură și chipsuri cu simbolismul lor.

De două ori a mers la Sagrada Femili, dar nu au intrat înăuntru, nu păreau prea lungi, dar nu am vrut să stau în căldură. Toți am încercat să facem cel puțin o fotografie, unde această clădire se va potrivi complet în lentilă, dar din păcate, este imposibil să o faci. Alături de templu există un magazin mic unde sunt vândute numai hamon și brânză. Șocul de la văzută nu era mai puțin decât din atracțiile orașului! Am marcat ambele tipuri diferite, diferite tipuri și culori și apoi nu mai mergeau pe ce cafenea, dar picnicurile aranjate chiar pe margelele din parcuri. Un picnic a organizat în portul Velly, al doilea opus al casei Mila, al treilea din Parcul Tibidabo. O cafenea aici nu este deosebit de asemănătoare. M-am dus la Hard Rock Cafe din Piața Catalunya, deci există o bere de la 2,5 euro (gustul este rar urât), dar atmosfera Cafenei a fost în valoare de vizitate. Iubitorii de muzică rock vor fi încântați.

Basoleon magnific 14648_2

Începând cu Barcelona, ​​a existat o interdicție pe Corrida de mult timp, nu am văzut-o. Dar a vizitat clădirea din Piața Spaniei, unde a fost o dată Corrida. Sa dovedit că există anumite spații comerciale, iar în partea de sus este deschisă puntea de observare și cafenea. Acolo puteți sta doar seara, urcați și priviți la oraș. Seara, când începe spectacolul de fântâni cântând, prin urmare, este perfect văzută întregul joc de apă și vopsele sub sunetele unei orchestre simfonice. Asigurați-vă că vizitați acest loc seara.