Dubrovnik: Cel mai frumos oraș din Croația

Dubrovnik mi-a cucerit cu vechea sa parte, constând din ruine solide, fortărețe, curbe pavate de străzi și zone confortabile. M-am îndrăgostit de acest loc la prima vedere și chiar am început să mă prind gândindu-mă că vreau să rămân aici. Cetatea pe fundalul Mării Turcoaz, acoperișurile cu gresie roșie, totul este atât de armonios și frumos încât uneori am urcat pe stâncă sub cetate și tocmai am așezat peisaje admirate. Puteți merge liber la cetate gratuită și să urcați pe perete, care este cel mai apropiat de mare, trebuie să dați aproximativ 10 euro.

Nu există aproape nici o vegetație în oraș (numai în Kadushkah), iar pereții și străzile vechi s-au încălzit în vara atât de mult încât este imposibil să meargă fără o sticlă de apă. Se pare că piatra locală absoarbe pur și simplu căldura de la soare.

Chiar și etapele abrupte severe nu strică impresiile orașului. Plimbarea pe ele este foarte greu, mai ales în timpul zilei, în căldură. De fiecare dată când a visat cel puțin un lift, care uneori construiește în orașe, care sunt ridicate deasupra nivelului mării. Dar ghidul a spus că ascensoarele sunt interzise aici, deoarece poate perturba rezistența de serfii și clădiri.

Dubrovnik: Cel mai frumos oraș din Croația 14162_1

În general, în Dubrovnik, unde să nu meargă - peste tot frumos. Puteți călări pe funicular până la vârful muntelui - vederile de la pretutindeni fascinante. Când vă aflați sub fortăreață de pe plajă, tipurile nu sunt mai puțin atractive, mai ales seara, când începe să pară că ajungi în Evul Mediu. Seara, întreaga cetate este evidențiată de lanterne multi-colorate și doriți să trageți filme pe străzile orașului vechi! Odată ce mergeți în seara din jurul orașului, am fost atât de privit la ferestrele uneia dintre casele din vechea clădire, pe care gazda a privit de acolo și ma sunat să vizitez! Ca și cum gândurile mele au citit. Am vrut să văd cum înăuntru și am văzut-o. Foarte confortabil, liniștit, de la stradă deloc nu există sunete cu fereastra închisă. În general, am plecat acolo și teribil gelos de proprietarii de invidie albă.

Dubrovnik: Cel mai frumos oraș din Croația 14162_2

Sa decis să călărească pe mare pe insula încuietorilor, era aproape lângă oraș. Aici puteți căuta pe plaje de nisip, puteți vedea plante de oscilație și păunuri de mers pe jos. Există plaje pentru nudiști, dar nu le-am găsit.

Prețurile din Dubrovnik sunt scumpe, dar încă mai ieftine decât în ​​Split. Hamburgerul obișnuit de stradă costă 5 euro, cina de două feluri de mâncare pe persoană - 25 euro, înghețată - 4 euro.

Cred că este mai bine să vină în oraș în toamnă sau de primăvară, când nu atât de fierbinte și oamenii nu sunt prea mult.