Într-o zi în Aya-Napa

Aya-Napa Am vizitat într-o excursie de două săptămâni în Cipru. Au fost pentru prima dată și s-au așezat în Larnaca, deși dacă știam ce fel de plictiseală ne-ar aștepta în acest loc, m-aș fi mai aproape de Aya-Napa.

Într-o zi în Aya-Napa 14102_1

Undeva în Aya-Napa

Primul a vizitat parcul de apă "Waterland" - impresiile uimitoare. Nu știu, poate pentru extremități sofisticate, aceste diapozitive și așa-așadar, dar soțul meu cu soțul meu a scuturat! Țineți acolo pentru aproape toată ziua - este foarte ușor și nu a vrut să plece deloc. Singurul lucru pe care îl pot avertiza - nu mergeți imediat la sosire - ars, pentru că pentru pielea ușoară, combinația de apă + soare este pur și simplu ucisă. Ei bine, sau utilizați protecția solară impermeabilă.

Într-o zi în Aya-Napa 14102_2

Și acum despre Aya-Napa. De ce nu sa oprit imediat la această stațiune? Au jenat recenzii ale restului dezgustării comune, un zgomot fidel și nu-i plăceau hoteluri. Am decis să găsim un loc unde să vă ascundem.

Ei bine, într-un fel dimineața am mers într-un autobuz de zbor către Aya Napa. Stațiunea doarme de foarte mult timp, literalmente până la prânz. Ei bine, este de înțeles - toate aceleași tineri, viața de noapte bate cheia. În timp ce dormea ​​locală, am mers în jurul hotelurilor și plajelor, inclusiv faimoasa plajă Nissi. Era destul de murdar - aparent, curățăm plajele prea aproape de cină. În mare, la țărmul în sine, o alge otrăvitoare verde se mișcă, așa că aici nu am intrat în apă.

Într-o zi în Aya-Napa 14102_3

Pe una dintre plaje

În general, plajele sunt aranjate în plajă, care este foarte confortabilă. Nisipul este într-adevăr ca în publicitate - mici, aproape albe, foarte plăcut. Din cauza ei și apa are o nuanță turcoaz, drăguț să înoate. Și în general, vederile imaginii, foarte frumoase. În direcția Protaras, nisipul este înlocuit de plaje stâncoase - ne-am scăldat, deoarece apa este incredibil de curată. Dar există un alunecos, și este mai bine să înoți în papuci speciali.

Într-o zi în Aya-Napa 14102_4

Toate plajele au trecut, erau puțin mușcați în cineva prin numărul de gunoi rămas prin odihnă, dar mai ales a admirat frumusețea naturii - ea este excelentă în Aya-Napa.

Într-o zi în Aya-Napa 14102_5

Acestea sunt plaje stâncoase naturale)

Am mers în jurul orașului - de pretutindeni care se rostogolesc pe cei tineri de jumătate săpat pe biciclete quad, scutere, totul se îndepărtează treptat de la videoclipurile de ieri și se târăște. Soarele începe să se prăbușească cu adevărat și am început și să căutăm o cafenea adecvată. Am vrut cu adevărat să încerc mezé - masă cipriotă tradițională. Locul pentru care am ales bine, foarte nepotrivită - a adus un mic fel de mâncare, unde au fost așezate pește, fructe de mare, tapeni și pelete. Am citim că Mese este pur și simplu imposibil de mâncat în întregime - deci există o mulțime de feluri de mâncare, așa că au pregătit bine - au fost foame, au venit peste și erau gata să mănânce la jumătate din taur. Cu toate acestea, nu suntem faptul că nu au mâncat cel mai mult mez, dar chiar au rămas un pic foame ... a fost o dezamăgire. Concluzie: Vrei să încerci Meza - Alegeți un loc departe de Aya-Napa, unde, aparent, sortimentul de taverne este conceput numai pentru turiștii de maimuțați care nu sunt până la particularitățile meselor naționale. Practic - burgeri, cartofi, pastă - tot ce iubește tineretul.

Într-o zi în Aya-Napa 14102_6

Aici. Nu suntem norocoși. Ei bine, ca și pentru impresia generală a lui Aya-Napa - un loc de partid colorat cu plaje superbe, foarte aglomerat și zgomotos, în propriul său interesant și atractiv.