Excursie mult așteptată la Londra

Am învățat limba engleză de la prima clasă în gimnaziul de limbă. Apoi, încă cinci ani într-o universitate lingvistică. Regatul Unit și Londra pentru mine este ceva de genul unei relicve. În fiecare an am studiat Londra în cele mai mici detalii, atracțiile sale. Din păcate, în timp ce studiază în Anglia, nu a existat nici o șansă de a merge în Anglia, ei nu au oferit excursii de student și nu a existat nici o oportunitate financiară pe cont propriu. Avem, de asemenea, doar doi la trei învățători norocoși care au vizitat Londra în timp ce studiază.

Și în acest an, am colectat în cele din urmă suma necesară cu soțul meu și am decis să vizitez Tuman Albion. Întrebarea unei călătorii independente nu a stat, prea greu de învățat o viză, așa că ne-am adresat agențiilor de turism unde ni sa oferit un tur minunat pentru o săptămână, cu un zbor de la Minsk. Și ne-a costat atât de scump așa cum am presupus. În plus, prețul a inclus excursii de bază care erau foarte apropiate.

Prima impresie din Londra a fost ca și cum aș fi acolo de mai multe ori. Părea să-și dureze rudele și cunoștințele. Șaisprezece ani de studiere a limbii engleze nu au trecut în zadar))) Prima întâlnire cu ghid era pe Piața Trafalgar. Coloana Nelson a făcut o impresie cu scara sa. Apoi am mers la Abbey Westminster. Acolo aș fi putut face un turneu pentru că mi-am adus aminte de temele de inimă. Seara am mers pe noi în oraș. Mi sa părut că dormeam, iar Londra ar visa de la mine - într-o astfel de încântare sălbatică am fost.

Excursie mult așteptată la Londra 12666_1

A doua zi a fost ziua muzeelor: am vizitat galeria de artă națională și Muzeul Britanic. Am văzut în cele din urmă imaginile mele preferate de la Costlot.

A doua zi am mers la Castelul Windsor. Toate impresiile mele pot fi exprimate într-un singur cuvânt - încântare!

Excursie mult așteptată la Londra 12666_2

Am văzut și celebrul Ben Ben, și podul din Londra și Turnul și Landan ah. Și câteva ore au mers pe parcul de ghidare.

Excursie mult așteptată la Londra 12666_3

În ceea ce privește mâncarea, mânca unde am avut. Complet cumpărat alimente în supermarketuri, în serile găsite cafenele confortabile. A încercat un pește și chipsuri naționale. Pește frumos prăjit cu cartofi prăjiți. În general, alimentele nu au impresionat.

Sa mutat în jurul orașului pe metrou. Este bine că ghidul ne-a sfătuit să cumpărăm un bilet timp de o săptămână, altfel ar cheltui de trei ori mai mulți bani pentru călătorie.

Cu siguranta voi dori sa vin la Londra din nou si voi trăi mai mult, simt ca un englez real. Poate că atunci când fiul nostru crește, vom alege un program lingvistic pentru el și vom veni împreună la capitala Marea Britanie.