CAOI-KOKO Holidays: Prețuri

Cayo Coco este o insulă cu plaje magnifice, dar nu la nisipul pur și apa transparentă de apă. În Cuba, am fost pentru prima dată și insula Cayo Coco, soțul meu și cu mine am ales din cauza faptului că ați putea vedea flamingo-urile roz roz!

CAOI-KOKO Holidays: Prețuri 12525_1

Doar imaginați - sunt cu adevărat roz! Când am văzut această pasăre grațioasă și sofisticată, în timp ce accept băi solare pe plajă, atunci literalmente din cuvânt, Obomlla! Kayo-Koko, este o rezervație naturală protejată și natura aici, incredibil de frumoasă.

CAOI-KOKO Holidays: Prețuri 12525_2

Am rămas la hotel unde totul a fost inclus în întregime, dar așa cum sa dovedit, a fost ușor să minți pe plajă și să admiri peisaje locale, poate fi plictisit. Trei zile mai târziu, o astfel de inacțiune leneșă și soțul meu și cu mine am decis să iau o mașină de închiriat și să ne bucurăm pe deplin de frumusețea înconjurătoare, în același timp, iar Havana a vizitat, dar erau cumpărături. Doriți să împărtășiți prețurile?

CAOI-KOKO Holidays: Prețuri 12525_3

Produse - Prețuri pe piață

- un kilogram de roșii, în valoare de șaptezeci de cenți;

- castraveți, reprezintă cincizeci de cenți pe kilogram;

- Guayava, în valoare de șaptezeci de cenți;

CAOI-KOKO Holidays: Prețuri 12525_4

- ananas în valoare de un singur lucru, costă cincizeci de cenți;

- kilogram de mango, costă cincizeci de cenți;

- pepene verde costă, de asemenea, cincizeci de cenți pe un kilogram;

- zeci de ouă de pui, în valoare de șaptezeci de cenți;

- pește sau carne la grătar, stand de la doi la trei dolari;

- Pizza, puteți cumpăra de la cincizeci de cenți la un dolar, totul depinde de dimensiunea acesteia;

- Lupta mare de pâine fierbinte, fierbinte proaspăt coapte, doar cincizeci de cenți.

Prețurile în restaurant

Soțul meu și îmi place să salvez și din acest motiv, încercăm să mergem foarte rar în restaurante și chiar apoi la evenimente foarte solemne. Dar, aici nu am fost păstrați pentru că am fost inspirați de prețul pieței.

- Cina strânsă pentru doi, ne-a costat treizeci și trei de dolari. Nu am comandat multe tipuri de delicatese și am decis să facem doar mâncăruri deja cunoscute pentru noi;

- o mare parte din carne cu un garnitură, costă cincisprezece dolari;

- Un pahar de vin, roșu dulce, din păcate, nu-mi amintesc, m-am dus la un dolar, dar vinul a fost foarte gustos;

- un pahar de bere, care îi iubește pe iubitul meu, costă de la unu la doi dolari;

- Berea completă cu Langustami, costă cincisprezece dolari și am regretat că l-am refuzat pe Langustov și am ales carnea.

CAOI-KOKO Holidays: Prețuri 12525_5

Prețurile în diferite locuri pentru alimente și băuturi

- Să mănânci împreună, chiar pe plajă, poți de la zece la cincisprezece dolari;

- Lobster, pe care îi puteți cumpăra totul pe aceeași plajă, costuri de la unu și jumătate până la trei dolari pe crustacee;

- Porțiunea de carne de crocodil, care poate fi cumpărată pe o fermă de crocodil, costă cincisprezece dolari. Nu am vrut să încerc această delicatețe, dar soțul meu a luat și a rămas în același timp foarte mulțumit;

- micul dejun în casa rezidentului local, aici se numește CAS, costă de la trei la cinci dolari;

- cina în CAS, se află de la cinci la șapte dolari;

- berea într-un borcan care este vândut în magazin, în valoare de un dolar;

- adevăratul rom cubanez "Havana Club Anejo 7 anos" în magazin costă doisprezece dolari;

CAOI-KOKO Holidays: Prețuri 12525_6

- Mojito, costuri de la unu și jumătate până la trei dolari.

Prețuri pentru suveniruri

Ce să aduci ca un suvenir cu Cuba? Desigur, trabucuri! Și eu pot și eu și rom, dar nu mi-a plăcut romul, mă doare pentru mine puternică. Trabuc, puteți cumpăra ambele piese și în cutie. Cumpărați, mai bine dacă doriți să încercați. Ca un suvenir, este cel mai profitabil să cumpărați o cutie simultan. Practic, caseta conține douăzeci și cinci de trabucuri și poate fi prezentată într-un singur lucru cu prietenii tăi.

- o țigară "Romeo & Julieta", costă de la patru la șapte dolari;

CAOI-KOKO Holidays: Prețuri 12525_7

- un trabuc "Montecristo Petit Tubos", se află de la cinci la șapte dolari;

- Cutie de țigară, poți cumpăra de la treizeci și cincizeci de dolari. Prețul depinde direct de capacitatea dvs. de a negocia cu vânzătorii;

- O adevărată pălărie cubaneză, în care puteți diseca acasă, costă patru dolari. Îți voi spune secretul că, atunci când bunicii de lângă intrarea noastră, m-au văzut în această pălărie, apoi au căzut aproape de această bancă. Doar glumesc, bineînțeles, dar pălăria cubaneză este un lucru foarte remarcabil și, dacă nu există suficient curaj să o purtați, atunci puteți să atârnați cu ușurință acest accesoriu pe perete ca un suvenir.

Prețurile pentru transport

- închiriați un taxi împreună cu șoferul timp de o jumătate de zi, este posibil ca treizeci de dolari;

- chirie taxi pentru toată ziua, costă șaizeci de dolari, respectiv;

CAOI-KOKO Holidays: Prețuri 12525_8

- În autobuzul de excursie, puteți merge toată ziua, doar cinci dolari;

- Închiriați o mașină pentru o zi, puteți de la șaptezeci și o sută de dolari;

- litru de benzină, costuri de la unul la un dolar douăzeci de cenți.

Prețurile pentru locuințe

Alegerea nu este prea mare aici. Nu am întâlnit pensiuni bugetare. Opțiuni totale pentru decontare, pe insula Kayo-Koko Două - hotel și cameră în Casa. Așa cum am scris deja mai sus, Casa este casa aboriginală locală ospitalieră, aici veți fi hrăniți și plecați și mergeți la culcare.

- Noapte, petrecută în casa rezidentului local, costă de la douăzeci și douăzeci și cinci de dolari. Dacă mergem vreodată cu soțul / soția în Cuba, ne vom opri, fără a eșua, deoarece este mult mai profitabil pentru bugetul călătoriei;

CAOI-KOKO Holidays: Prețuri 12525_9

- Camera la hotel, împreună cu mesele, costă de la optzeci și o sută douăzeci de dolari. Luați o cameră cu alimente, este foarte convenabilă dacă nu doriți ca restul vacanței să stea la placă sau să mâncați alimente de stradă dăunătoare. De asemenea, prin urmare, puteți economisi bani pentru alimente într-o cafenea.

Prețurile pentru excursii

- Seara în Cueva de peșteră Jabali, care se poate transforma într-o plimbare toată noaptea în valoare de douăzeci și cinci de dolari. Acest lucru este un fel și nu destul de obișnuit, club de noapte. Aici vă puteți bucura de băuturi cubaneze, care sunt incluse în costul biletului de intrare și bucurați-vă de motivele incendiare ale muzicii cubaneze. După ce au transferat oaspeții, oferă sigură și întreținere în camera de hotel. Am fost norocoși, am ajuns în cameră cu picioarele noastre.

CAOI-KOKO Holidays: Prețuri 12525_10

- plimbarea "Bateau à fond de verre" costă douăzeci de dolari. Aceasta nu este o plimbare obișnuită, este o plimbare prin apă, dar nu pe barcă și nu chiar pe iaht, ci pe o barcă cu un fund transparent. Pentru acești lași, așa cum sunt cel mai mult, ca scufundări în mine provoacă groază de panică. O altă plimbare, perfect potrivită pentru amânarea curioasă. Apropo, biletul pentru copii este de două ori mai ieftin decât adult, și anume zece dolari.