Yalta - orașul viselor, și nu visez să nu mă întorc aici

Până la 16 ani, practic nu sa întâmplat cu mare, fără a număra excursii la tabăra înfiorătoare de pe coasta Azov. Prin urmare, când părinții s-au oferit să meargă la Yalta, investighează speranțe mari în această călătorie - speră să înoate în mare cald curat, înfășurați nisipul de aur și romantic pentru a rătăci serile de-a lungul coastei. Din păcate, trebuia să îndepărtez ochelarii roz și chiar totuși, fără a fi un adevărat cunoscător al stațiunilor de mare, mi-am dat seama că Yalta nu era pentru mine. Și când am vizitat Turcia, am văzut deloc că este mult mai accesibil pentru turistul rus decât același Yalta, în ciuda faptului că calitatea recreerii este mult mai mare.

Yalta - orașul viselor, și nu visez să nu mă întorc aici 12450_1

Deci, ne-am așezat într-un apartament cu o cameră, la douăzeci de minute de mers pe jos de doamnă și am realizat că, cu atât mai aproape de mare, cu atât mai mare prețul și totul - de la locuințe la alimente și divertisment. În excursie, prețul nu este, de asemenea, creat, așa că am cumpărat un ghid și am cerut local, cum să ajungem la atracții diferite. Un program independent a fost mult mai profitabil și mai interesant. Din păcate, nu a reușit să viziteze Palatul Livadia, pentru că A fost o întâlnire a unor politicieni importanți. Dar grădina botanică a plăcut foarte mult.

Atenție specială merită o plimbare pe o barcă la o jack de înghițire. Nu numai că biletul în sine costă 40 grivne, deci și pentru a merge la puntea superioară, era necesar să plătească cele 10 hrivne - Frank Religie. Din nou, nu există nici un fel în Turcia, și dacă plutești pe barcă, poți ieși calm și să faci plajă pe puntea superioară. Dar înapoi la cuib, pe care am ajuns în 20 de minute și am început să mulțumesc într-o coadă teribilă pentru a te ridica. Ținând în jurul căldurii timp de aproximativ o oră, am iubit-o, iubită de mare și am început să mă întorc din nou la categorie în mulțime. Cel mai interesant lucru a fost că el a salvat deja de acest timp pentru că aștepta turiștii la maximum 40 de minute și să stea pe altul, era necesar să plătească din nou 40 grivne - doar o călătorie fabuloasă.

Yalta - orașul viselor, și nu visez să nu mă întorc aici 12450_2

Dar chiar și o indignare mai mare pe care am avut plajele - aproape toți erau în mod privat, unde au fost permise doar pentru bani și nu este întotdeauna. Și astfel încât oaspeții nedoriți să nu vină, plajele erau împrejmuite cu corci mari de beton. În plaja publică, Apple nu are unde să cadă. Așa visul meu se rostogoli de-a lungul țărmului lung. Am vrut să găsesc cel puțin o plajă goală, care era Livadianul. Și, deși a trebuit să meargă la el la 50 de minute de casă, era încă mai bine decât să transformi într-o spotop pe plaja "marcată". Plajele cu pietriș, care mi-au ucis al doilea vis de nisip de aur, dar cel mai teribil este murdăria - capace de bere, țigară și alte gunoi, care se află pur și simplu sub pietre. Nu au existat copii pe plaje, iar umbrelele și scaunele de punte sunt toate plătite. În general, nu există nici o îngrijire pentru o persoană complet.

Poate că situația sa schimbat, dar mă îndoiesc, pentru că urmărirea profitului este scopul principal al hotelierilor și al tuturor celor care câștigă pe turbinele din Yalta. După o astfel de vacanță, am decis ferm să obțin un pașaport, de îndată ce 18, iar acum nu-l regret. Mai bine decât o dată la 3 ani plecați în străinătate și relaxați-vă ca o persoană decât să suferiți pentru un semn de cec, ei spun că "în această vară am fost pe mare".