Insula de ceai și elefanți. Incredibil Sri Lanka.

În octombrie 2012, soțul meu și cu mine am mers la călătoria noastră de nuntă, la țara minunată Sri Lanka. Alegerea a fost spontană, literalmente cu o săptămână înainte de vacanță am cumpărat un turneu. Și nici nu a regretat aproape alegerea ei.

Zborul a fost lung, a zburat prin Emirates. 5 ore de la Moscova la Abu Dhabi și alte 4,5 ore înainte de Colombo - capitala CEYLON. Dar compania aeriană bună a făcut un zbor plăcut și confortabil.

A zburat devreme dimineața. Am fost întâmpinați de ghid și am fost de la aeroportul Bandaranica cu mașina la hotelul nostru, care este situat în orașul Waddow. De fapt, Vaddouva nu este deloc un loc de stațiune, de la puterea pe care o puteți număra trei sau patru hoteluri în el. Este doar un sat din Sri Lanka, ca mulți alții. Dar restul este probabil probabil. După ce am ajuns la hotel, am mers să ne întâlnim cu oceanul. Oceanul indian este incredibil, merită deja să meargă la această țară numai din cauza ei. Puternic, puternic, puternic. Adevărat, înotați în ea, în sensul obișnuit, nu va funcționa - este foarte violent, dar sărind pe valuri - distractiv atât în ​​copilărie. După 15 minute, lupta cu valurile iese ca după o oră de antrenament în sala de gimnastică. Sri Lanka Adevărul Exotic Țară - Plajă de nisip, valuri oceanice și palme de nucă de cocos, într-adevăr paradis.

Dar atracțiile de ceylon nu se limitează la exotice. Prin urmare, în a doua zi am cumpărat o excursie la orașul antic Kandy, care este situat în centrul insulei. Aici vreau să fac o retragere liric - drumurile din Sri Lanka sunt înguste, deși nu prea multe mașini, dar nimeni nu păstrează regulile de trafic, ci negociază pe drumul cu Klasson. Prin urmare, fiți pregătiți să mergeți în jerks și tot vor fi sună. Dar înapoi la turneu, pe drumul spre Kandy am condus într-o canisa privată de elefanți, unde mergem pe elefantul și am hrănit-o cu dovleac. A fost surprins că elefanții erau păroși. Condusă de plantațiile de ceai și munți - un spectacol interesant. În orașul Kandy, am vizitat templul dintelui lui Buddha, acest lucru este probabil cel mai important altar budist, deoarece dintele real al lui Buddha este păstrat aici. În templu, precum și în alte locuri sfinte, nu sunt permise în haine deschise, umerii și genunchii ar trebui să fie închise, ci picioarele și capul contrar, în capete și pantofi, intrarea este închisă. Nu trebuie să vă întoarceți la statuia Buddha înapoi, dorind să faceți o fotografie.

Excursia din Kandy a luat aproape o zi, drumul era obosit de noi, așa că soțul a spus categoric - nu mai există excursii pentru distanțe lungi, deși există o mulțime de interesante pe insulă.

Insula de ceai și elefanți. Incredibil Sri Lanka. 11523_1

Nu departe de Vaddouva există un oraș stațiune Bentota, am mers la localnicii din Tuk Tuk. Am vizitat ferma de broască țestoasă, unde copiii sunt agitați, care din forța de câteva zile sunt eliberate în ocean. Am vizitat safari pe râu în mangrove, unde au văzut cel mai real crocodil.

Mai aproape de sfârșitul restului, cumpărat de orașele mari, am decis să mergem la capitala lui Sri Lanka Colombo pe cont propriu în autobuz, împreună cu local. Trebuie să spun atracții speciale în Colombo acolo. Am călătorit și am trecut prin mai multe străzi, nu se agăță de ceva. Am vizitat câteva centre comerciale, sperând să găsim bunuri ieftine și de înaltă calitate (o mulțime de haine coase în Sri Lanka), dar aici căutările noastre nu au fost încoronate cu succes. Prin urmare, am mers să căutăm o grădină zoologică, care a fost citită în avans pe Internet, în timp ce încă la hotel. Zoologia este la marginea orașului, costul biletului de intrare pentru turiști este de 10 ori mai mare decât pentru local, dar acest lucru este de înțeles. Zoo-ul este minunat, animalul în ea trăiește bine. În fiecare zi există vederi, unul cu citate marine, altul cu elefanți în grădina zoologică. Noi, turiștii albi, de la Afar aveți un lucrător din grădină zoologică de departe și ați făcut un tur al lui, lăsat să hrănească animalele, adevărul în cele din urmă a fost adresat imodic o recompensă. Zoo Am rămas foarte mulțumit. Pe drumul spre hotel, am decis să organizăm o aventură extremă, folosind trenul. Când am văzut compoziția apropiată, mi-am strigat capul și mi-am spus că nu voi merge acolo. Oamenii au ieșit din toate fisurile mașinii, atârnate pe balustrade, între vagoane, mi se pare că ușile nu se închiseră în metroul Moscovei și se mișca puțin mai lent - imaginea ar fi aceeași. Dar contrar tot ceea ce ne-am luat în siguranță, mâinile picioarelor au rămas intacte.

Insula de ceai și elefanți. Incredibil Sri Lanka. 11523_2

În concluzie aș dori să spun - Sri Lanka este o țară foarte săracă. Prin urmare, pentru turiștii albi locali sunt oameni foarte bogați și nu sunt timid să le dilueze pentru bani. Fiți pregătiți să vă oferiți niciun serviciu de care aveți nevoie pentru care veți cere bani, ca și noi în grădina zoologică, de exemplu. Dar, în același timp, Sri Lankanii sunt foarte buni și zâmbesc.

Și, desigur, asigurați-vă că încercați fructele locale. Am fost încântat de ananas local, de dragul lor, sunt gata să mă întorc la această insulă tropicală. Dar în lumina atât de multe locuri unde nu am fost ...