Ora minunată în Book - Kotor Bay!

O zi buna!

Vreau să împărtășesc impresiile unei țări minunate și fabuloase ... Muntenegru.

Muntenegru a început să atragă turisti relativ recent, dar în fiecare an atrage tot mai mulți oameni care doresc să se uite la farmecul acestei minune! Dar nu am fost o excepție. După ce am citit multe literaturi despre Muntenegru, am decis să rămânem în orașul numelui Boach-Kotor Bay. A atras acest loc în primul rând pentru că întregul golf este înconjurat de munți; Și se crede că datorită munților și cea mai pură Marea Adriatică, dimineața, inhalarea perechilor de mare poate fi vindecată de probleme cu căile de respirație! Și ne-am născut în Ural, acest lucru este doar bun!)

Prin achiziționarea de bilete de la Yekaterinburg la Tivat, este foarte convenabil că există o cartă, iar după 4 ore am zburat peste acest gol ... Oh, vedere aeriană pe Booca-Ki Bay nu descrie în cuvinte! Culoarea apei este un zuro-albastru ... pe mare float goale turistice uriașe și vase frumoase de navigație ...

După ce a coborât de la scara de aeronavă, inspirând aerul curat, am intrat în interiorul aeroportului! Aeroportul Tivat, situat la granița cu mare, pista se află chiar pe mare) vedere a interesului. La controlul pașaportului s-au așezat destul de drăguț și prietenos muntenegri! Ne-am întâmpinat, a pus ștampila și am mers să cucerească expansele Muntenegrului. Aeroportul a așteptat deja mașina comandată de noi înainte de sosire. Drumul spre casa noastră sa extins de-a lungul mării, înfășurând, ca și golful în sine. Am rezervat un apartament în orașul Stoliv, la aproximativ 30 km de aeroport. Cu cât ne-am mutat mai adânc în golf, cu atât mai frumos peisajele au devenit și drumul a devenit deja deja ... Este necesar să fii un șofer bun, astfel încât pe drumul de 2,5 metri lățime, veți putea să vă dispersați cu mutarea la Întâlnirea, de către autobuz! După ce am găsit casa noastră fără prea mult efort, am deschis o vedere uimitoare de pe terasa noastră:

Ora minunată în Book - Kotor Bay! 11495_1

În apropierea casei noastre, în câteva minute, a existat o plajă liberă, împărțită în două zone, pe o singură nisipoasă, și cu o altă pietriș. Așa cum este menționat pentru fiecare gust. Temperatura apei în luna iulie în Marea Adriatică este mai rece decât în ​​mediteranean sau ligurian, dar ceea ce este curat! După ce am rămas pe plajă, am decis să luăm masa în următorul restaurant local! Bucătăria sârbă, după călătoria spre Muntenegru, pentru mine a devenit una dintre iubitele sale! Pe primul, am comandat o supă de supă. Este o supă foarte gustoasă, cu ingrediente diferite, am comandat Chorba cu un velar, soțul meu este o linie de pescuit. Am adus imediat pâine și unt de usturoi cu adăugarea de verdeață și usturoi ... delicios delicios! În al doilea rând, am decis să luăm o singură placă pentru două, ca o porțiune de supă și așa a fost foarte mare! Am comandat caracatitul pe grătar, desigur, o garnitură de legume și verdeață a fost adăugată la ea! Fresh Octopus este mult mai gustos) și vinul local Vranac vin merită încercat, are o mulțime de specii. Ne-am oprit pe un uscat alb!

A doua zi, am decis să vizităm orașul - în primul rând este centrul administrativ și cultural al BOKI Kotor Bay, precum și o importanță deosebită în sensul istoric, religios și economic. Valoarea de bază a cărei este prezentată sub forma unui oraș vechi, care este protejat și inclus în lista patrimoniului mondial UNESCO, datorită unicității sale de amestecare a diferitelor culturi. Gateway spre Orașul Vechi:

Ora minunată în Book - Kotor Bay! 11495_2

Dacă vă adânciți în istorie, atunci primele așezări din bokeh încep în vremuri foarte vechi. În peșteri, în apropiere de munții din jur, au fost găsite unelte unice și produse ceramice, ceea ce indică faptul că o persoană, din perioada Neolith, a trăit în aceste locuri. În directorul istoric se spune că triburile ilirice au trăit în cele mai vechi timpuri. Cine este îndrăgostit de istorie, va fi foarte interesant aici. Pentru noi, am descoperit, de asemenea, o mulțime de biserici vechi interesante, palate și, bineînțeles, am fost loviți de un zid de fortăreață, construit pentru a proteja orașul de cuceritori. Pe lângă faptul că este foarte interesantă faptul că această mică zonă a orașului vechi are un număr mare de biserici, atât ortodoxe cât și catolice.

Dar pentru majoritatea turiștilor, îndepărtați de cunoștințele din istorie și religie, valoarea principală este punctul de deschidere din partea de sus a dealului spre orașul vechi. Pereții care înconjoară orașul vechi se ridică la dealul stâncos, a cărui pantă este situată. În partea de sus a dealului este cetatea "Sf. Ioan"; Se pare că înălțimea este de 260 de metri deasupra nivelului mării, nu este atât de mare, dar credeți că nu va fi atât de simplu să ajungeți la ea. Sfatul nostru pentru cei care decid, de asemenea, modul în care urcăm pe acest deal și vedem frumusețea Bolei Boca-Kotor: Du-te drumeții în dimineața devreme, deoarece de la 10 dimineața începe să ruleze soarele și nu este nimic de ascuns de la ea acolo. Amintiți-vă că trebuie să mergeți în pantofi confortabili, excluzând șisturile, pentru că atunci când coborâți, veți avea o pantă destul de abruptă. Toată calea va fi prezentată sub formă de pași de înălțime diferită în diferite părți ale drumului. Timpul în cale va fi cel puțin o oră.

Ora minunată în Book - Kotor Bay! 11495_3

Cred că merită să vedem această frumusețe!

Evening Celestial este, de asemenea, foarte frumos! Să meargă de-a lungul străzilor înguste impregnate cu epoca anilor trecuți sau să se așeze într-unul din restaurantele în aer liber și să vă bucurați de muzică live cu un pahar de vin bun, ceea ce nu este o concluzie minunată a fiecărei serii?

În Golful Bock-Kotan, lângă orașul Perast, sunt 2 insule (Sveti Dobre și Gospa od Škrpjela), pe insula GOSPA OD ŠKRPJELA - ceea ce înseamnă "Madonna pe recif" sau "Mama lui Dumnezeu pe o stâncă" - este Biserica Maicii lui Dumnezeu a lui Dumnezeu. Pe pereții bisericii, puteți vedea înregistrări de 2,500 de aur și de argint, care locuitori din Boki Kotor sacrifică biserica "în perfecționarea acestui jurământ" pentru a scăpa de diverse dezastre. În fiecare zi, barca de excursie oferă turiștilor să viziteze aceste insule, barci se opresc de-a lungul coastei în locul instalat pentru a colecta turiștii. Unul dintre punctele de oprire a fost doar în orașul nostru Stoliv. Călătoria era foarte interesantă și interesantă. De la navă admiră frumusețea Bay nu se compară atunci când călătorește cu mașina.

2 săptămâni au zburat neobservate. Fiecare oraș Bay este unic și frumos în felul său. În fiecare zi am descoperit singuri colțuri noi de Muntenegru. Desigur, nu am putut vedea întregul golf, dar am dat cuvântul că anul viitor ar vizita din nou acest loc fabulos!