Calm bali și cretanță extremă

În mai 2013, a fost descoperită o mică bucată de paradis pe pământ - un mic sat Bali pe coasta de nord a Insulei Creta, Grecia. În ciuda dimensiunilor sale, așezarea este foarte convenabilă pentru turiști - Iraklion este la 40 km distanță, cu toată infrastructura, aeroportul, prin Bali există intersecții de transport în toate direcțiile. Stai la Hotelul Truulis 3 *, cu micul dejun. Dining și cină au mers la restaurantele locale, uneori s-au pregătit direct în cameră - produsele au fost luate pe piață și în supermarketuri, am mers la Heraklion în clubul de pescuit amatori de câteva ori - nu am putut vizita Grecia și nu încerc Ultimul pește - pregătesc divin, totuși, și prețul în scor este peste medie, dar este o vacanță ... Restul direct pe Bali este foarte potrivit pentru familiile cu copii - plaje nisipoase, acoperite cu crume, care proeminențează chiar în marea stâncilor. Marea este caldă și calmă. Decontarea însăși trăiește, de asemenea, măsurată, chiar și o viață leneșă. Prețurile sunt semnificativ mai mici decât Heraklion, pe piață puteți negocia în siguranță.

Vă recomandăm foarte mult să luați un tur de o zi Bali - Rethymnon - Armeni - Splele - Manastirea a fost prevenabilă - plaja a fost prete. Crede-mă, impresiile sunt suficiente pentru viață. Pentru familiile cu copii, acest turneu va fi foarte dificil. Trebuie spus că turismul din Creta este complicat de terenul montan, așa că dacă tu și copilul nu sunt obișnuiți cu sarcini de sling, este mai bine să se ascundă într-o mare ușoară a mării, călătoriile turistice sunt foarte epuizante fizic. Am plecat devreme dimineața, la ora 5, a ajuns repede la Rethymno, au mai fost câțiva turiști în autobuz și toți am mers la turneul nostru complex și cel mai interesant. În mai puțin de o oră mai târziu, am condus până la împrejurimile satului Armeni, unde excavarea necropolului a fost efectuată de mai mulți ani (intrarea este complet gratuită).

Calm bali și cretanță extremă 11463_1

O mică legătură în mii de blocuri de piatră, ne-am întors la autobuz și ne-am îndreptat spre Cheile Kurtaliotico

Calm bali și cretanță extremă 11463_2

Dimensiunile, desigur, sunt impresionante, iar peisajul natural plăcut cu combinațiile incredibile ale unei pietre de diferite nuanțe și verdeață.

După o jumătate de oră, am ajuns la locul frumos și sfânt al turneului - mănăstirea a fost prevenită.

Calm bali și cretanță extremă 11463_3

Vreau să avertizez că să vizitez mănăstirea de care trebuie să te îmbraci în hainele cele mai închise. Teritoriul mănăstirii însăși este foarte bine îngrijit și surprinzător de curat, de la pereți se imite liniștea și liniștea.

Apoi a existat o coborâre extremă pe plajă. Există un drum mai frecvent și mai sigur, dar pentru completitudinea și claritatea senzațiilor de a-și aminti Creta nu un an, vă recomand să coborâți exact această piesă;)

Calm bali și cretanță extremă 11463_4

Plaja a fost împiedicată, în principiu, există puțin diferite de alte plaje din Creta, deci nu este nimic de spus despre asta. Seara, întorcându-se în același mod, am constatat că am pierdut multe lucruri interesante pentru prima dată - nu am observat vechiul pod și unele ruine, așa că fiți atenți, în Creta, plini de locuri interesante și monumente arhitecturale.