Calmeaza vacanta in Kirish

În Turcia, am decis să mergem spontan împreună cu o prietena. Era un pic de bani și nu era dorința de a petrece rău, am vrut să mă culc pe o săptămână pe mare. În agenția de turism sa întâlnit cu fata de epoca noastră, care căuta și un turneu în Turcia. Ca rezultat, operatorul de turism ne-a convins să călătorească în trei la un preț foarte scăzut în Kirish. Ea ne-a sugerat pentru noi și primii cinci, și complet ieftin, dar prietena mea sa terminat și a spus că nu va merge la primele cinci, pentru că nu avea nimic de purtat acolo. Acum ea însăși își amintește această poveste cu râs, dar, din anumite motive, era foarte important pentru ea. În general, am mers la unu ieftin. Hotelul, în principiu, era normal, doar mic, teritoriul nu era practic. Și nu a fost foarte, deoarece în satul Kirishki nu face nimic deloc. Există doar o mică promenadă constând din margele de cumpărături neplățate. Nicăieri să meargă, nu este nimic de făcut, nu mănânci nicăieri să pleci. Puteți mânca numai la hotel. Animația ca atare în hotel nu era acolo și tocmai am stat lângă piscină cu un pahar de vin. Asta e tot divertismentul. Odată ce am mers noaptea pe plajă, a fost, puteți spune gestul disperării. Ne-am uitat deloc. Restul în Kirich familiile cu copii mici. Nu există deloc tineri.

În ceea ce privește marea, este minunat. Pe plajă, pietricele mici, o intrare confortabilă în mare, dar totuși este mai bine să cumpărați papuci speciali, astfel încât să nu deteriorați picioarele. Vremea a fost, de asemenea, minunat. De când ne-am odihnit în mai, nu a existat nici o căldură puternică, era confortabilă să facă plajă. Apa era rece, dar ai putea înota.

Calmeaza vacanta in Kirish 11303_1

Din camera noastră, o priveliște neobișnuit de frumoasă a munților și a unui Grove Orange. Frumusete indescriptibile. Așa am condus sărbătorile noastre: defectele pe plajă, admirau natura de la balconul camerei sau sa așezat lângă piscină cu bere.

Calmeaza vacanta in Kirish 11303_2

Moartea Skobet. Recrearea sa dovedit a fi de tip San motor, numai fără tratament. Chiar mi-am lipsit cafenelele sub partea în care ar fi posibil să mergem seara. Totuși, Kemer nu va conduce fără sfârșit. Pentru mine, am concluzionat că Kirish poate merge doar la un bun cinci, unde există o infrastructură dezvoltată cu divertisment și un teritoriu mare. Dacă alegeți un hotel ieftin, atunci va fi mai bine dacă este în oraș.