Vacanță excelentă pe plajă

În iunie 2014, sa odihnit cu o prietena în Egipt. A fost a doua călătorie în Egipt și primul la Hurghada. Hotelul a fost ales mai aproape de centrul orașului pentru a avea ocazia de a merge la cumpărături, du-te la cafenea și doar ieși din hotel. Ca rezultat, pe instrumente, am fost patru în centrul vechi al lui Hurghada chiar pe malul mării. Street Sheraton pentru a merge la un taxi timp de cinci minute. În general, locația hotelului am rămas complet satisfăcută. Și ne-a plăcut Hurghada. În primul rând, marea minunată și plaja. Valurile aproape nu au avut, nisipoase pe mare, devine rapid destul de adânc. De când se odihnea în iunie, a fost fierbinte și apa a fost foarte caldă. Dar pentru noi este un plus imens.

Vacanță excelentă pe plajă 11267_1

Au petrecut o jumătate de zi pe plajă, de la ora 9 dimineața și până la ora 2 după-amiaza. Apoi s-au odihnit în cameră și aproape în fiecare zi am mers la centru. Supermarketul a fost adesea vizitat, care era pe strada Sheraton. Șoferul de taxi ne-a adus mereu direct la el. Cumpărat chipsuri, înghețată și lucruri mici similare. Chiar mi-a plăcut mirosul în magazine, un fel de ciudat și a fost prezent în ambele supermarketuri și magazine mici.

Erau pe strada principală și magazine bune cu îmbrăcăminte. Mi-am cumpărat blugi în magazinul lui Levi și câteva de fotbal în Puma. Prietena sa bucurat de mers pe jos pe punctele comerciale ale egiptenilor. Este foarte bun pe care îl tranzacționează, întotdeauna a bătut prețul de trei ori de la cea inițială. Am mers la McDonalds o dată. Și o dată în casa de pește. Acesta din urmă a plăcut foarte mult, o selecție imensă de mâncăruri de pește. Am luat sushi. O astfel de delicioasă nu am mâncat nicăieri. A mâncat trei porțiuni fiecare. Asigurați-vă că mergeți la acest restaurant, când voi fi în Hurghada.

Vacanță excelentă pe plajă 11267_2

În general, mi-a plăcut foarte mult Hurghada, un oraș tânăr dinamic. Peste tot construcția, dacă te duci la strada principală, vei cădea într-un oraș complet diferit în care locuiesc oamenii locali. Sărăcia se agită. Și contrastul dintre hotelurile luxoase și mahalalele locale.

Vacanță excelentă pe plajă 11267_3

Dar totuși viața din oraș se fierbe. Îmi place să vizitez orașele, unde există o populație locală și nu regiuni turistice pur. Ce merită să vedem o astfel de vitrină?!

Vacanță excelentă pe plajă 11267_4

Mi-ar fi condus din nou în Hurghad. Ceva este atractiv în acest oraș.