Luna de miere din Praga

Sa întâmplat așa că am avut o nuntă în Praga, deși trăim împreună în Vitebsk. Ne-am întâlnit timp de cinci ani, nu a existat nici o dorință specială de a organiza o nuntă magnifică în orașul nostru natal, iar părinții au insistat asupra înregistrării căsătoriei. Și, de asemenea, și-a impus în mod activ punctul său de vedere despre întreaga organizație de nuntă. De când ne-am dus la Praga în vară, ei au crezut și de ce nu semnează. Nu voi descrie nunta în sine, aceasta este o poveste complet diferită, vom descrie în detaliu vacanța noastră.

Am condus la Praga timp de 10 zile. Cel mai bun prieten al nostru locuiește în acest oraș minunat, el a rezervat un hotel pe care noi înșine am ales-o. A fost un bun hotel de patru stele, care a fost situat lângă stația de autobuz din Florența. A fost convenabil pentru noi, de când am mers la Praga cu autobuzul. Chiar mi-a plăcut hotelul: camere elegante noi, mic dejun variat delicios, locație convenabilă. Am ajuns târziu seara, așa că am reușit să vorbim și să mergem la cafeneaua din Gofman. Pentru a fi sincer, nu mi-a plăcut foarte mult acest loc. Și renumitul genunchi nu a făcut o impresie specială asupra mea.

În dimineața următoare am ajuns mai devreme și am mers să mergem la centru. Avem micul dejun în McDonalds pe Waclawak. Apoi au mers pe piața Republicii, au inspectat atracțiile. Mi-a plăcut foarte mult podul Karlov, turnul de pulbere și străzile din apropierea râului Rocky. Ceva este magic în aceste locuri. La un restaurant chinezesc. Seara am mers la vară. Bucked produse în Albert și a petrecut o seară rece. Noaptea am privit fântâni cântând. Întreaga zi a fost dedicată lui Praga Grad. Cea mai mare parte a străzii Zlata le-a plăcut. A treia zi din Republica Cehă a petrecut în grădina zoologică. Prima dată când nu mi-a fost rău pentru animalele care trăiesc în captivitate. A fost o zi de nuntă. Seara am avut întâlniri cu prietenii într-unul din barurile cehe. Mi-e dor de a doua zi, pentru că este o întreagă viață care a fost plasată într-o singură zi. În a doua zi după nuntă, am trecut prin Vyšehovka, am mâncat, am băut din nou. Timp de neuitat. A trecut de cinci zile. Apoi, prietenii au ieșit și am rămas împreună. A fost o vacanță de agrement în unul dintre cele mai bune orașe din Europa. Am fost foarte iubiți de țara Mala și de Zidul lui Lennon. Aceste locuri au o atmosferă specială.

În ultimele trei zile am dat cumpărăturile. Multe cumpărături făcute în paraladiu și arena de modă. Soțul a iubit în special magazinul sportiv. Are un atlet avid.

A fost o ședere de neuitat. Am decis că ne-am întoarce cu siguranță la Praga, dar acum în timpul iernii, înainte de Crăciun.