Tour de weekend în Lituania

Vreau să împărtășesc impresiile mele din turneul de weekend din Lituania. Turismul Lituania este plăcut în toate privințele. Soft Climat rece, Programul de călătorie interesant, prețurile disponibile.

Am ajuns în orașul Vilnius, capitala Lituaniei și am plecat imediat la micul dejun în cafenea. Pentru a mărturisi, micul dejun pentru mine era prea strâns și mi-a plăcut soțul. După ce micul dejun a mers pentru un turneu de autobuz la Kaunas și Trakai. Trakai este la doar 30 km de Vilnius și este renumit pentru castelul său Trakai. Se află pe insulă în mijlocul lacului Galve și este singurul castel al insulei din Europa de Est. Centrul castelului este castelul domnitor, înconjurat de un zid de fortăreață groasă. Acum există un muzeu cu un număr mare de exponate. Excursia a fost foarte interesantă cognitivă și a lăsat o impresie plăcută de la vizita castelului. Apoi, drumul nostru se afla în Kaunas al doilea oraș ca mărime din Lituania, situat la fuziunea râurilor Nymunas și Nerris, la 100 km de Vilnius. A început un tur al primăriei la care se află Primăria. Se numește, de asemenea, "Swan alb" în jurul clădirilor clădirilor vechi. A vizitat biserica Sf. Mikhail și Biserica Sf. Vitautas, casa lui Perkuzus este una dintre clădirile originale din Lituania, precum și faimosul muzeu al diavolilor din Kaunas. Seara am mers în jurul orașului un oraș modern foarte frumos. A doua zi am fost așteptate excursii în Vilnius. Mi-a plăcut foarte mult turul de mers pe jos al orașului vechi, cu o vizită la Muntele Gedeminas, o poveste semnificativă despre legendele asociate cu apariția orașului. O mare impresie a fost făcută o biserică unică de ansamblu gotic din St. Anne și Bernardine, un ghetou evreu medieval. Am vizitat biserica Pyatnitsky și Nikolsk, precum și primăria, am mers pe străzile înguste și o mică curte confortabilă.

După un tur al lui Vilnius, am vizitat degustarea brânzeturilor Jyuugas - numele unei brânzeturi de delicatețe, caracterizată prin gust special. Sunt un iubitor de brânză mare și pentru mine, nu numai că excursia cea mai interesantă, ci și delicioasă. Toate brânzeturile prezentate pe degustări sunt pur și simplu minunate.

Și soțul a luat sufletul pe următoarea degustare de bere în subsolul de bere. În Lituania, o bere este o băutură preferată și are mai mult de 300 de specii. În această privință, călătoria noastră de două zile din Lituania sa încheiat.